20012
08/28
3

MINDGYÁR ITT A NYÁR VÉGE (2012-DIK ÉVAD)

001.jpg

Kedves barátók!

Olyan rég irtam hogy megin csúnya meg feddés áldozata lehetnék. Jogosan! De eszt most a nyára fogom mer ebbe a irtó óriás melegbe sehogy se volt kedvem a gép elé görnyedni akár hogy is győszköttem magam uzsonázás közbe. Valamínt elégé el foglalt vóltam aról gondoskottak a nagyok. Sokat kelet ki rándúlni vagy strandra menni anyummal. Fotballlozni is eleget vóltam unoka tesómékal szóval sportosan is telt ez a nyár. Be ismerem hogy ezek nagyón fognak hiányozni a sok térd horzsolás elenébe (nem szabad a meredek hegy oldalba tesót kergetni!) és mer a sportba elég eredményes vóltam (eggy gól, három goalpass és három ügyes védés!).

Mamámal is sok idöt töltöttűnk kénytellen kelletlen néha. Vele nem lehet napozni a kertbe se mer a szeme alergiás a napocskára sajnos szóval vagy a sütésbe lehetet neki segélykezni (ezt csak Dina csinálhata addig nekem kerti múnka volt a sorom: fü nyírás vakondok riasztása satöbi). Közös programba tartosztak a vitatkozás délutánok. Ez az volt hogy mamám ki találta valamiér (szerimtem eggy nő ujjságba olvasta de ez csak típ) hogy meg kel tanúlnunk úgy nevezeten érvelní. Elösször nem értetem mit akar de el monta hogy ez az okos veszekedés túdománya. Mindíg monta hogy miröl vitázzúnk és utána el döntöte hogy én vagy Dina nyerte. Példáúl: alma versus narancs - márió versus pokémon (ez az én ötletem volt és meg is nyertem!) - 1910 vs 1970 - Annabál versus Karácsony. Ez csak pér példa holnap délbe még meg küzdünk a Monet versus Manet témába amit nagyon várok már mer jól fel készűltem! Ha meg nyerem akor lehet hogy engem választ kedvenc unokának mer ez a díj. Örülnék neki mer nagyon szigorú jürie volt mamám néha már féltem is a rezenéstelenűl könyörtelen idős arc képtől (vas villákat szórt a szeme ha néha butát mondtam sajnos). Na szóval vele ilyesmi volt a program és szerimtem sokat fejlőttünk!

Latikával is sok idő ment el. Sajnos a nagy tervem nem sikerált igy még mindíg nem tud két lábon járni (A két hátcsón szerettem volna mer az a leg egycerűbb. Az oldalsókon különbe is butaság lenne nem lene elönye!). De nem baj mer sokat nevettünk a folyamatba még szerimtem Ö is. Sebesülés nem vólt szóval bisztos hogy positive volt az idö eggyüt töltés.

Szerencsére kevés drámai dolog volt de sajnos a csillagászkodásról ezen túl le kell mondanúnk mer amikor ezt is ki próbáltuk akkor Dinát nagyon rosszúl érintette meg ez. Nem túdom miér nyomasztotta az élmény de annyira szorongott utánna napokig hogy már én is émelyegtem és majnem el hánytam magam :( Szerencsére észre tért és eszt le számolva csak a néhai civakodásunk vetett sátáni árnyékot a paradicsomi világúnkra. Persze azokból gyorsan békültünk mer jó tesvérek vagyunk és a neveltetésűnk is meg felelö. (A rokonok szerínt kiválló de nem szeretek ezzel fel vágni!).

Most sajnós nem telett a nyaralásra de nem vagyok bosszús meg vár az jövöre is! Semi baj igy legaláb jól meg tervezük majd. Én már sok szép helyet ki nésztem az Atlasba remélem sikerűl meg venni oda a vakációt!

Eggyellöre ennyit szeretem volna erről írni sziasztok.

003.jpg
Sajnós Latikának nem ment ilyen ügyesen a két lábon történö virág szedés pedig ki is printeltük ezt a képet az almába hogy sokat lása :(

002.jpg
Minállunk nem ilyen buta módszcerrel történt a dinnye evés hanem ahogy ilik: késel szeltük fel a katonákat. De finom vólt!

Komentálj hozzá!
3 szólás

A bejegyzés trackback címe:

https://kenlee.blog.hu/api/trackback/id/tr994737450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2012.08.29. 15:47:55

:0
engem is érdekel a tudomám, leírnál egy ilyen vita harcot?
pl. a mario vs. pokemon-t mivel nyerted?
de a többi is érdekel példálu a szekfű vs. narancs, hanuka vs. karácsony meg ami még volt

Ken_Lee · http://kenlee.blog.hu 2012.08.31. 12:10:58

@wmiki: azal nyertem hogy a máriót lehet kóperálva játszcani és ez volt a fö "érv"-em (a pokémont csak versus alapon lehetcséges). Mamámnak ez nagyon tetszcett és Dina nem tutta meg cáfolni hogy nem így van. Győzelem!
Szekfű narancs nem volt és a Karácsony Hanuka se mer a Kari már másal volt párba és akkor nem lehet. Ez a szabály és kész.
Web Analytics
süti beállítások módosítása