20012
03/31
0

TEGNAPÍ MEG LEPI FÍLM: AZ ÉHESEK VÍADALA

LEHET HOGY SAJNOS SPOJLEREZEK? BÍZONY :(

A tegnapí napban nagy meg lepí ért mer alig hogy haza értem az unoka tesómék vártak nagy autójukal a veranda előt. Gigászi szemeket meresztetem hogy mégis mi a csodát keresnek it hiszen azal dícsekettek hogy ma moziba menek. Dina újj varanygyos békája érdekeli őket enyire? Vagy megin kölcsönbe akarják kérni az eggyik macsekot? Nem tuttam el képzelni amíg öröm ittasan be nem jelenteték hogy én is megyek velűk a fílm színházba nincs aleppáta. Na monthatom nagy volt a kavarodás hogy akkor irány szép ruhát venni meg ilyesmi. Sajnos itt eggy kis szomoruság is tőrtént mer Dina is szalatt kösztümöt őlteni de ő nem jöhetet mer ez bizony eggy fölnőtt fílm volt. Kicsit szomorú volt de nem sírta el magát. Eggyre éreteb valaki lessz belölle a békás dolgai ellenébe is.

A meg érkezés kaland mentesen zajolott le unoka nagy bátyjám simán tudott parkolót találni. Jó soffőr! S mível a jegyeket már jó előre meg vették nem volt más mint be lépni a mozi terembe (italt most nem vettűnk mer nagyon hoszú a fílm és bisztosan ki kelet vólna meni közbe az illem helyre valamínt ezér patogatós kukoricát se fogyasztottúnk: túl sós az cola ital nélkűl). A fílm aminek a vetítésére meg váltották a be lépésem az az volt hogy:

AZ ÉHESEK VIADALA (angolúl: HUNGER GAMEZ)

Ez a fílm arról szólt hogy valószinűleg a jövőbe játcódik valami nagy lázadási háború után és ilyen agya ment versenyt rendeznek hogy: gyerekek ölik eggymást. Nagyon borongós az alap helyzet mer az össze sórsolt kis teremtmények (12-től 18-lc éves koríg lehetnek) eggy rövidke ki kébzés után be záródnak valahova ahol jól le kell vadászniuk a másikokat. Rá adásul az egészet a tv-é közvetíti :S Na és a fő szereplö hőlgy a tesója helyébe megy be önként hogy nehogy már a kis hugát nyírják ki. Nagyon ön feláldozós! Azt nem árulom el hogy győz e vagy benne van az elsö 3-romba akiket le ölnek maj aki akarja nézze meg. Lányok azér inkáb ne (még ha ilyen fajta is a fő szereplő is se)!

Nekem félig tetcett csak mer az unalmas időszakokba mélyeben bele gondoltam ebbe a borzalmas komcepcióba és sokat öklendesztem miatta de amikor akciózás volt akkor nem volt ilyen kellemetlen zavaró valami. A fílm végén is szédelegtem eggy kicsit de anyumnak azt montam hogy azér mer ki szárattam (szerencse hogy nem ittúnk közbe és erre tuttam fogni). Feltétlenűl csak az öregeb embereknek javasolom mer ők fognak túdni tele szájból röhögni a fiatalokon de a kicsik inkább csak rettegnének ahogy én érzem.
Mégis mit akart mondani a rendező úrja? Nem tudom. Talán azt hogy amíg el nem múlunk 12-18 évesek addíg a rettegés az osztály részűnk. Meg hasolló tanácsokat az ilyen helyzetekre de szerimtem azok nem hasznosak úgyhogy nem írom ide le.

Néhány kép a fílmböll:


Az önnáló jelenkezéses kiválasztódás utáni pilanatok. Kati te eggy igazi hős lehetc a 12. körzet szemébe ha ügyesen viadalozol!


Két dívatos hőlgy koszorújába tetceleg az iszákos ki képzö bácsi. Arra van esze hogy ölésre tanítcson de vajon a túl élés is a hazai pájája?


Katerina eggy tévé sóba vesz részt a nagy mészárlás előtt. Ne félj ennyire a kék hajú móka mestertöl ő még nem akarja a gyomrodat ki ontani!


Ember vadászat a vadónba :S Ilyenkor jobb is nem oda nézni de persze ez nem vonadkozik a testvér szerető önkéntesekre akik a saját bőrükér küzdnek.

Címkék: film
Komentálj hozzá!
Gyerűnk! Lécci!

A bejegyzés trackback címe:

https://kenlee.blog.hu/api/trackback/id/tr794346615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Web Analytics
süti beállítások módosítása