20009
06/11
komment

MGS4 JÁTSZCÁSI NAPLÓM: 3. RÉSZ

Megin Oktakon repülőjén térünk magunkhoz ahol Rajden tovább fojtata a haldoklását. Szóval még él és meg eggyeztünk abba hogy ha el megyünk Európába akkor el visszük egy orvoshoz hogy megcsinálja. Ennek őrülök mert így nem veszitünk el egy jóbarátot már megin. Aztán megtörtént ami nagyon meglepet! A kislány megint tojást sütött és észre vettem hogy most a seprenyőjébe 3 napocskás tűkőrtojás sül! Azaz ahogy az aktus címe mondgyja!!! Vissza emlékeztem gyorsan és meg is döbbentem. Az első felvonás előtt kifojt az eggyik napocska a tojásból (El folyó nap!!!!) a másodikba minden jól ment (Szilárd nap!!!) most három napocskás tükörtójást süt (Harmadik nap!!!). Lehet hogy ez a kislány az igazi fő szereplő! És ő gabajitja a szálakat a háttérbe??!! Mostantól rá koncentrálok nehogy becselezze Snakét. A röpülőn még tőrtén eggy-s-más példáúl mintha Oktakont el akarná csábítani Namoi meg valamit akart a nyakláncával is de aztán meg gondólta magát. Még valami ólyasmit is montak hogy a Big Boss (A nagyfőnök) életbe van! És hogy az ő vegitáló teste a kulcsmomentum a számítógépsereghez. Aztán megfordúlt a rőpcsi Európa irányába.

Egy vonatpája údvarra érkezünk (Oktakon gépe a sinekre szált le) ahol nagy ellenőrzések vannak. Azért mert keresik Sankét meg valami lázadás van folyamatba. Már majnem megfognak minket amikor feltűnik régi jóöreg barátnénk Meril! /Hálás vagyok neked hogy meg mentettél egy harcolástól. Köszi!/ Aztán modgyuk kicsikét össze-vissza veszünk mer ő akar rendet rakni nem akarja hogy mi csínáljuk. /Mit gondolsz akor mi mivel játszcanánk Meril?! Gondóld át a szándékaid még eggyszer hogy barátok maradhassunk./

Asztán végre utcára kerülűnk amikor is Oktakon ki adja feladatba hogy egy rebelist kövessünk mert ő fog el vezetni Rajden nagymamájához akinél ott van a Nagyfőnök teste amire szűkségünk van. Cselezgetés, altatás és bevallom fojtogatás is volt útán lekövetve a lázadót eljutóttam a fészkükbe. /Meg szerencsére jó volt hogy nállunk volt az a rozsdás hordó amit még arábiába szereztünk mer jól hasznosítottam elbújás céljából!/ Ott azt monta a követett egyéniség hogy észre se vette hogy követem szóval rendes volt tőlle hogy nem árult be nagymamánál hogy út közbe sajnos kícsit megfojtogattam. /Szinpatikus lettél ha bajba jutsz szolj és segitünk jó sziwel!/ Na aztán gyanus lett nekem hogy a nagymama már ismerös. Aztán a gyanusitgatás igazzá vállt mer ki derűlt hogy nem is Rajden nagymamája /Akkor minek montad ezz Nidzsa barátom???/ hanem a mi (Snake meg én sőt Liqvidé is!!!) ANYUKÁJA!!! És ez nem elég mer ő Éva a 3-romból!

Anya (a játékbeli anyukám) utána sok mindent el mondott. Példáúl hogy kik alapították a Patriótás társaságot (Anyum a Nagyfőnök a Zénó hadnagy a Para Medik meg a Signit is példáúl) meg hogy a Zéró elmebajos lett és össze veszett a Nagy főnökével és emiatt alakúlt ki a világ ilyenné. Eddig eléggé szerettem Zéró hadnagyot mer a 3-ba elég jól segített de most el ásta magát előttem ilyen embert én nem fogok szeretni ha fáj is miatta a szivem. Na asztán a nagy mesélésbe jött egy kabátba öltözött három gojó akik lekémkedtek minket és hívták a gonoszok seregét.

Menekülnünk kell mindenki vigyázzon magára! A fel adatunk az vólt hogy a Nagyfőnök testét aki nagyon roszúl nézett ki (szerencse hogy tudtam hogy jó ember így nem álmodok rémest miatta este) meg kell védenünk. Jó benne vagyok! Motorra szálltunk anyával ő vezetett én lődöztem a gonoszokat (tisztára mint a 3-ba csak akkor a másik Snakéval!) Jól vezetett de egy robbanásba fel borúltunk és meg ütötte magát ezér rosszul lett. /Ne féj megvédünk. Most lett végre anyukánk nem hagyóm hogy egyből el veszitsünk!/ Szűkség is volt a fogadallmamra mer támadott a röpülő gépszörny! A fenébe ez nem jött jókor. Nagyot kűzdöttünk a toronyból gépágyuztam le a mocskos éjszcakai sátánfajzatot. A gépi test tönkre menése után ebből is egy szép lány bújt elő! És ölelkezni akart. Nem tévesztesz meg tudom hogy halálra akarsz szorítani mint a polipos barát nőd! Nagyon mérges voltam hogy anyukám nemessze kábultan fekszik ő meg még míndíg gyilkolni akart. Akkor te hallsz meg! Asztán inkább rajta is meg kegyelmeztem és csak lekábítóztam. Remélem te is jó útra térsz és inkáb segítc az embereknek! Drebil feltelefonált hogy elmondja miért is lett gonosz a lány de nagyón sajnálom engem akor se öljön meg senki ha valamiért meg sértették! Lehet hogy szígorú vagyok ne vesétek a szememre.

Ez útán anya jó híreket közölt: meg van a test (A nagyfőnöké) ezér csatornába szálltunk. Szerencsére nem kellet harcolni semmilyen csatornalényel sem. De volt nagyobb baj. A csatorna végén ott várt minket Liqvid!! Te disznó most mindenér megfizetsz. Sajnos az indulat tullságosan elvakított (bocsánat kérek a játékbeli anyumtól érte) és leverekedett Liqvid még meg is késellte a válamat. De ami még elég rosz hogy el lopta a Nagyfőnök testét. Ez azér volt baj mer anyának rosszul esett (azt hiszem szerelmes belé) másik részt meg ezel övé lehet az úralom a gépsereg felett :S. Még az is ki derült hogy Namoi mégis velük van ezér nagyot csalódtam benne Oktakonnal rendes volt. /Milyen állszent vagy Namoi!!! Lehet hogy meglakolsz még!/ Sajnos semit se tehettem Liqvid és barátai (Namoi a Vámpir és a békások) elhajóztak.

De akkor szerencsére jöt Merilin és elállta az útjukat! Ekkor azt gondoltam hogy ez az mútasd meg nekik most megjárják majd. De sajnos korán örűltem meg. Elősször Merill sakba tartota de asztán Liqvid vette át az irányitást és tönkre tette a fegyvereket és elég sokmindenkit le is lőttek sajnos. De aztán akart kedveskedni hogy vissza adja a Nagyfőnök testét de akkor meg Anyum halálra égett majdnem nekünk meg a fél arcunk lett csúnya égett kormos. Szóval nem volt nagy segitség. Aztán kimásztunk a partra ahogy anya elég rosszul volt és meg is hallt. NEEEEEEEEEEE csak most lettél anyukám és már el is mész??? Szerencsére Snake hidegebb vérel bírta a tragédiát lehet ő nem szerette meg annyira mint mi. Jó ő nem ismerte a 3-ba az igaz mer akor még nem élt és csak most találkozot vele pár perce. Szóval megin egy tragédia. Liqvidék el hajókáztak de felmászott utánuk a kis Oktakonos robotunk. Maj kémked remélem.

Aztán még egy nagyon meg lepő dolog tőrtént nem túdom mi sűl ki belőlle. Még pedig az hogy Merilin csapatjába volt egy fiú aki sose lesz rosszul a nanógéprontógéptől és most végre levette a sísapkáját. De ekkor meg tisztára hasonlított Snakéra (így: így)! Hümm hümm. Ebből még lesznek bonyolítások szerintem.

Hát ilyen rossz hangulatba és félig titkolódzással lett vége a felvonásnak.
Tartscsatok velünk legközelebb!



Találkozunk Évával is a tőrténet során, Snake ő az anyukád viszonyúlj hozá szeretettel!


A repülö gépszörnyeteg emberi belseje csata után, hiába hunyázkodsz meg már legyőztelek!

Komentálj hozzá!
komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kenlee.blog.hu/api/trackback/id/tr11270831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Web Analytics
süti beállítások módosítása