20009
04/06
0

Visszaengedték !!

Sóval újra játszchat a hugom. Sikerült a nagy csel! XD

A hét végén át bicikliztünk az unoka tesómékhoz a húgommal. Szép volt az idő szóval miért ne. De nekem volt egy hátscsó szándékom is vele amit nem mondtam el senkinek. Még a tesóómnak sem. Dél előtt érkeztünk meg mert nem laknak nagyon messze negyedóra volt csak az út. Beszélgettünk játszotunk még ebédre is meg hívtak. Finom volt. Nem írom le mi volt mert most nem ez a lényeg. Nézegetem az unoka testvérem játékait és nem véletlen. Igyekeztem úgy válogatni hogy a tesóm ne vegye észre. Olyan játékot kerestem ami aranyos és meg is találtam! Valami szonátás a címére nem emlékszek kis színes gyerekekkel kel bene menni zenére. Gondoltam ez jó lesz a tervemhez. Kölcsön kértem.

Ebéd után aztán haza mentünk (megint biciklivel. Közbe meg kergetett minket egy kis kutya de csak játékból. Aranyos volt) Szóval mikor haza értünk ithon már csak pala csintát ettünk amit anya csinált meg segítettünk a kertbe még.
Aztán este elkezdödöt a had művelet második része. Betetem a szonátás játékot a gépbe és el kezdtem játszcani. A tesóm ekor a szobájába volt. A játékot nem nagyon értettem egyépként de az mindegy. Szóval ben volt a mamám meg anya is és nézték ök is és mondták milyen aranyos. Asztán az let a vége hogy ők mondták hogy ez a tesómnak való játék és mikor rá jötek mit is montak visza engedték a géphez játszani. Szóval vége a ki tiltásnak nagy volt az őröm.

Komentálj hozzá!
Gyerűnk! Lécci!

A bejegyzés trackback címe:

https://kenlee.blog.hu/api/trackback/id/tr361269769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Web Analytics
süti beállítások módosítása