20012
05/03
3

MAJÁLISI FÍLM NÉZÉS: A BOSSZÚT ÁLLÓK

LESSZNEK SPOJLEROK BENE? MOST GARANCIÁLISAN NEM!

Kedves régi olvaso barátaím!

Mivel irtó röstellem hogy ebe a hónapba még nem írtam eggy minimális fikarcnyít sem ide ebbe a naplomba ezér inkáb meg osztom a május elsejei szűnetbe történt eggyik meg lepetésemet. Sajnos nem a majálisozási nagy buliról írok mer azt mamám kérte hogy ne említcsem ebbe e nyilvános valamibe. Rosszúl érezné magát ha ennyire imtim dolgok is bele kerűlnének a publikációkba. Bocsánat érte a nevébe is.
Amit ki szabad ide írnom hogy már megin be cseleztek a jó rokonok és elő álltak a nagy autójukkal a házúnk elében. Na ekkor már tuttam mi a tehendö ijenkor: irány a mozi lessz úgyis. Fel caplattam a szobámba fel vettem a szép ruhám és csendbe ülve vártam hogy be lépjenek az ajtón. Nem is ájcsingósztam hiába a nagy kalandra mer eggyből szóltak hogy Déneském remélem nem néztél ma sok tévét mer moziba megyűnk szólj a kis hugódnak is mer ma ő is jöhet jó kedvünkbe találtatok. Mamám érdeklödve kérdeszte hogy: milyen filmet nézűnk meg? Remélte hogy nem valami otrombát mer arra Dina nem mehetet vólna viszont mível akciós filmet vetítetek ezér ő sem (mamám) akart jöni. Anyum meg Apum velnesz hétvégébe vett részt valahol szóval ők ezér estek el az érdekes élmény elől.

A fílm amit attak az volt hogy: A BOSZÚT ÁLLOK (The Avangers)

Eszt a filmet is 3D-be láttúk az Imax-os moziba pont mint az Avatárt. Sajnos itt most nem volt semmilyen konferanszié ember mínt akkor régen pedig let vólna pár kérdésem amit azóta gyűjtötem össze és most szívesen fel tetem volna. Szerintem a töbi nézöt is érdekelték vólna a válaszok de ez most nem jöt össze. Pehk!
Ami még a teknikai dolgokat ílleti (aki nem szereti az ijent az lapozzon a képekig lécives) be vallóm hogy jelleleg már jobban visseltük a 3D-és látványt mer eggyikűnk se kamcsalított (ellenrőrisztük eggy nagy robbanásba amikor jó világos volt!) és nem is émejegtünk plusz nem volt okádhatnékunk eggy pilanatra se a teknikától. A történet most más lapra tartozik képletesen.

A stori különbe megfelelően jó volt arról szólt a fílm hogy van eggy nagy rakás szúper hös akiknek ösze kell fógniuk hogy le győzzék a gonosz Loky-t aki aki valami élien fajta csatlósa és rontást akar hozni a földi bolygóra plusszba zsarnokoskodni akar az enberiségen. Tehát eggy elég gonosz valakiről van szó. Na de persze asztán jön a Vas Ember meg a Hulk és az America Capitány meg a Skarlett Johanson és egy nyilas valaki és a Loky tesója a Thór is hogy eggy bika erős bagázzsá össze álva megájjt parancsoljon ennek a szörnyűséges alien holokausznak. Vajón sikerál? Ki tudja? Nem mondom meg hogy ne legyen spoiler.

A film nagyon szép volt a szereplök irtó ügyesek voltak. Nekem főleg a Skarlet Johansont alakitó szinésznö tetcett reméllem akár Oskar dijjat is kaphat. Meg érdemelné. A rendezés is ki elégitet minket. (Dina ki fogásolta a sok dúrvaságot bene de sajnos szerimtem eggy ilyen veszélyes filmbe ez nélkülözhetetlen.) A rendezö bácsi azt akarta mondani hogy: na kis haverjaim! Ha szúper hösök is vagytok véletlen akkor se kell nárcisztikázni hanem ideje lenne össze fogni a többi jó emberekkel mer csak akkor van rá esély a gyözelemre. (Pl Gyúrcsány és Orbán Viktor! Csak ök lehet hogy nem szúper hösök.) Meg még volt sok egyéb rejtet tartalma is ami nagyon szép oktatás lehet kicsiknek és nagyok eggy aránt. Ezér ez fílm sok pontos lenne ha osztájoznám. De nem fogom.

A haza felé út probléma nélkül zajlott. Nagyon lelkesen beszéltük meg a látot élményeket és mindenki elég vidám volt ebbe nem kétkedek. Anyuméknak le is írtuk SNS-be hogy ők is szépet álmodjanak hátha. Ezen az utón pedig még egycer szeretném meg köszöni a drága rokonoknak hogy áldosztak a szórakozásúnkra irtó önzetlen volt töllük sose felejtem el!
 

Párnéhány kép a fílm műböl:


Nagy küzdelembe a Thór, Skarlett Johanson, A nyilas valaki, America Capitánya és a Vas ember (A Hulk is ott van csak bután el takarja a csillagos idól). Ügyesen csináljátok hogy minden felé nésztek de a föld alati támadásra vajón van válaszotok???! (Vagy az égből?...)


Három izmos férfi néz farkas szemet eggy veszélyes erdőbe. Nem lene job barátkozni és eggybe fogni? Csak kérdezem...


Irtó robbanás rázza meg Nev Yorkot amivel Thór ügyesen dacol de Skarlett Johanssonnak a Kapitány védelmére van szügsége. Köszönöm a szép hölgy nevébe is a vigyázást tisztelt Százados Úr!


Minden jó ha jó a vége: a Thór és Mr. Amerika már annyira meg bíznak eggymásba hogy hátat is mernek fordítni. Ez asztán a jó példa igazán bűszke vagyok most!

Komentálj hozzá!
3 szólás

A bejegyzés trackback címe:

https://kenlee.blog.hu/api/trackback/id/tr294486368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AdamBast · http://soundcloud.com/adambast 2012.05.03. 20:39:14

azt hittem hogy nagy gagyi film lesz, de eddig mindenki csak jót mond róla.
a 3d sokat javít rajta? anélkül is ez lenne a véleményed?

Ken_Lee · http://kenlee.blog.hu 2012.05.03. 21:39:54

@AdamBast: Remek a kérdés!
Nem túdom ahhoz meg kéne néznem fél szemel is hogy bisztonságosan meg túdgyam mondani. Az én érzésem szerint nem szügséges a 3d-é az élvezéshez mer én p.l. a film közepétől el is felejtetem hogy ezt a térbe kéne élveznem. Ijen buta is tudok leni néha. De ez inkáb úgy nevezet "könyed" mű fajú akciós film szóval nem eggy Turini Ló vagy hasolló komolyság.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2012.05.20. 16:04:13

Na most szerinted Gyurcsány Ferenc-cel össze lehet fogni??? Csak kérdezem, hogy mi a véleményed, ha már ez.

Ennyi erővel a filmet is kritizálhattad volna, hogy mér nem fogtak össze 1ből a gonosz Lokival röktön az elelyén. :x
Web Analytics
süti beállítások módosítása