20009
08/11
0

EGGY CSÓDÁLATOS (ÉV FÓRDULÓS) NAP

Tegnap nagyon szép napunk volt le is írom miért. Aki nem szereti a családi tőrténéseim az ne olvason továb!

Szóval az vólt hogy anyumnak meg apumnak tegnap vólt a 20 éves Házasági Év Fórdulója! Már az egész úgy kezdődöt hogy regel be álítot egy virágos fútár egy nagy csokor rozsával. Na mondom eből baj lesz ha anyum ilyen nagy virág csokrot kap apum meg ne tudgya hogy esetleg véletlen rosszra gondoljón (példáúl hogy már megin a szomszéd kűldi hogy anya szeretője lehessen). De aztán nagy őrömünkre ki derűlt hogy nincs ílyen bal jós dologról szó hiszen apa kűldte meg lepetésből. Szuper!

Míg ő dolgozik addig mi is elő készültünk hármasba (anya+tesóóm+én) el mentünk a piacra és vetünk egy kacsát. Friss volt meg szaglásztuk. Meg még egyebeket. Haza érkezésünk után a női emberek neki áltak sütni főzni sürőgni a konyhába oda valók! Én el kesztem rendet csinálni ben a házba (szerencsére nem volt nagy rendetlenség mer mamám szeret pakolászni szabad idejébe). Meg a kertet is szépre csináltam. Fűvet nyírtam kaptam rá engedéjt sőt útasítást is. Ösze szedtem az el hulott leveleket is.

Aztán pihenés következett a kacsa sűlt. És könyű ebédet fogyasztotunk (hideg gyűmölcs leves prézlis fött karfiól).

Aztán dél útán jöt a másodík fel vónás a készülésbe. Ki vitük a nagy asztalt a kertbe székeket meg mindent. A nagy alkalomér cserébe a Herédi pórcelános ét készletet vetük elő amit sose amúgy. Melléje a családi ezüstel terítettünk. Kicsikét féltűnk hogy jönek majd a macskák mindent egy szálig össze tőrnek de szerencsére hiába rettegtünk ez nem következet be és el se kelett őket zárni a régi mamám antik nyúl ketreceibe. Szóval minden jól alakúlt.

Ünneplőbe őltőztünk és mikor meg jött apa megettünk minden finomat. Tesómal készültünk eggy ajándékal is. Fény képeket gyűjtöttünk ösze és azokat nézegetük a jól eső étkezés útán. Be kel valjam (nem dicsekvésből) hogy nagyon aranyos kis fiú voltam. Tesóm is de ő lány. Anyum el is érzékenyűlt szerintem apa is de ő úgy tett mintha szúnyog ment volna a szemébe (azon bukot le előttem hogy nem szitta le azt a vérszopó dögöt).

Szóval minden nagyon szép volt nem tőrtént semilyen bal eset amiért hálát adok a Jóistennek a meny órszágba.

Hát enyire vólt szép az ünnepség remélem máskor is fog tetszceni.


Ez az én más napi eksztra ajándékom! Boldóg évfordúlót megin!
 

Címkék: család
Komentálj hozzá!
Gyerűnk! Lécci!

A bejegyzés trackback címe:

https://kenlee.blog.hu/api/trackback/id/tr781302516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Web Analytics
süti beállítások módosítása