20009
07/29
0

Családi jelentés

Kicsit rég irtam már hogy mi is lehet a családom tagjaival akit sokmindenki ismerhet már így a le írásaimbol. Ezeket pótlom most főleg a nyárra koncentrálva. Bele is kezdek.

Anyum: Köszönöm szépen jól van! Szereti a nyarat sokat főz nekünk és nem dícsekvés képen de nagyon is finomakat. Egyszcer csinált volna számomra útálatos paraj főzeléket de aszt meg úsztam a betegségem miat. (Azt azér meg mondom hogy inkáb etem volna a főzeléket mint át éltem ezt az útálatos betegségt). Szépen lebarnult mer dél utánonként pihenés képen napozni szokott néha.

Apum: Sokat dolgozik mer ujjra van munkája amit válság miat veszítet el de nyert egy ujjat helyette! Szuper! Még mindig szoktunk este kölcsönbe kért videó dvd filmeket nézni.

Mamám: Őt meg viseli a nagy hőség (mert öreg). De azér jó a kedéji állapota sokat vicceskedik meg szívesen nézi ahogy játszcunk tesómmal. Volt kórházba de ne ilyedjen meg senki csak kezelésen volt a reumás dolgok miat. Már haza jöt és azt mondta sokal jobban érzi a vég tagjait. Azér sajnos focizni nem akart még vele de nem keserettem el e miat. Finom édeségeket süt.

Tesóm: Nagyon élvezi a nyarat sokat pancsol. Meg a macskákat is nagy kedvvel foglalkoztatja játékosan. Szóval neki jól telik a nyara még a kis bal esetje se tudta meg pecsételni negatívan. (El eset és le horzsolta mindkét térdét). Kevesebet játszcik de én enek örülök it a nyár hisz irány a kert!

Én: Én is kevesebet játszom a tévé előt ülve. Sokat bizajozunk napi vendég vagyunk unoka tesóméknál. Vele és pár közös meg az ő barátunkkal néha (hetente 2-szer) focizunk amit elég jól szeretek azok jó alkalmak! Célokat is tűsztem ki magam elé meglátjtyuk hogy sikerülnek remélem jól.

Latika: Írtó aranyos!! Szerintem ő let a leg okosab macskánk és szerintem azér mer mindig csak szeretést kapot. Jókat tudunk játszcani példáúl labdakergetés fáramászatás kergetőzés morgolódás viccesen símogatás.

Fogunk meni majd közösen nyaralni nem soká azt elégé várom már.

Szóval így foglalnám ösze a családomat meg a nyarukat.


Ők nem a mi cicáink csak egy aranyós cica család XD

Címkék: család
Komentálj hozzá!
Gyerűnk! Lécci!

A bejegyzés trackback címe:

https://kenlee.blog.hu/api/trackback/id/tr321275379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Web Analytics
süti beállítások módosítása