20009
06/14
0

MGS4 JÁTSZCÁSI NAPLÓM: 4. RÉSZ

Szókás szerint Oktakon repüllőjén találjuk magunkat. Elég rossz a hangúlat mer mi rosszul vagyunk köhögünk és fáj az arcunk Rajden csak fekszik és el van keseredve Oktakon meg majdnem sír is olyan rossz a kedve (a kis lány úgy figyeltem meg egyenlőre nem sántikál rosszba de rajta tartom az eggyik szememet!). A kis robotunk be jelenkezett a kémkedésböll de az a rohatt Vamp észrevette és elrontotta. Most csinálhat ujjat a barátom! Tévételefonozunk Cambel hadnaggyal aki azt tanácsolja hogy ne hagyjuk Liqvidet atombombázni mert akor véképp az ővé lesz minden hatalom. Meg meg keres minket Mei Lee (névrokonom XD) aki fogja magát és el meséli hogy Liqvid azt a nagy Metál Gear REX nevű járótankot akarja meg szerezni amiért az 1-be küzdtünk. Szóval irány visza a Shadow Moses szíget (nem akarom le fordítani a nevét mer mindenki így ismeri szeríntem). A repülőnek parancsba adják hogy fordúljon Alaska felé amít meg is tesz.

Mikor meg érkezünk a ki súgárzás hatására Snake álmodik eggyet a MSG1 rész grafikájával de mikor fel ébredünk akor visszaváltozik széppé a játék. Oktakon kilök minket a helikopterből és útánunk dobja az új robotkát (őt is Márknak hívják). Feladatba adja hogy irány a bázis! Hát ezel egyet értünk mer farkas üvöltő hídeg van még látni is alig lehet (azér ki cseleztem mer éjcakai űzem módba kapcsoltam a Szolíd Szemet és így már tuttam menni a viharba is). Találkoztam két tehénkekkóval mellettük osonkodtam be a bázisra.

Aztán a bázison pontosan az fógad minket amit ott hagytunk 9 ével ezelőtt. Csak ép őrök már sehol. Víszont vanak a kézen járó fűrkészgolyókák eléggé sókan. Annyian hogy meg is nehezitették a dolgunkat. De nem keserengtünk soket ezen hanem el indúlunk megkeresni a járótankot és közbe végig jártuk az ismerős helyeket. Sok kúszás és lopakodás után el jutúnk Oktakon irodájába is példáúl. Meg a nagy hangárba utána szóval csupa szép emlékek törnenk ránk Sanke hallja is a fülébe a régi dolgokat.

Na aztán meg érkezünk a hómezőre ahol régen leöltük a Sníper Wolft. És a sors ísmételi saját önmagát. Mer megint küzdenünk kell itt /Ne aggódjunk Snake, ebbe a nagy hidege egy jó csata felpesdít maj minket meglátod jó lesz/. Elő is jön a részfőellenségünk A farkaskutya gépszörny aki hozott magával elég sok békás harcost segítségül. /Ez nem volt túl fer! Legközelebb gyere szemtöl szemben!/ Úgy döntötem hogy felmászunk a toronyba és onnan vadászúnk az ellenségre. Tűrelemre volt szűkség mer nagyon bujjdokolt a békások meg sose fogytak el. De a végére le vadászlespuskáztam a gépszörnyeteget (okosan mindíg akor lőttem rá mikor kibújt levegőt venni!). Aki persze el tanúlta a barát nőjitől az ölelkezés szokását és álandóan útánunk vonaglott. Haggyál már te! Inkább aludgy. Lekábítózam és elloptam a nagy puskáját eggyrészt hogy másokat ne bántcson soha többé másik rész mer hátha nekünk jól jőhet ha véletlen egy hangárba sok lépegető támad ránk miközbe a barátunk egy nagyon gonosz valakivel harcol. Aztán hogy ne fagyjon meg az alvó kábulatba farkasokat hívtam hogy szállítscsák el akik szót fogadtak. Szép munka volt Snake!

Aztán igyekeztem tovább a föld alatti bázisra és monta Oktakon hogy cseréjek lemezt. De az az unoka tesómnál maradt!!! Át bicikliztem érte és mondta (utesóm) hogy nincs másik lemez. Oktakon te móka mester!!! Na mindegy legaláb edzettem közbe én is meg át gondoltam a dólgokat. Kelett is a píhenés mer közepes csúszások után meg érkeztünk a járótank (REX) hang áriájába. Igen ám de amiért jöttünka núkleális fegyver el tűnt! Már meg előzetek és el lopták. Liqvidre gyanakszok. De ez nem volt elég feltűnt Vampír meg az áruló Namoi aki a mellhasát cirógatta a gátlástalan női személy! Meglakoltatlak titeket!

Elég hamar legyilkolásztam a táncoló rémet de vissza töltötte az energiáját! Ez meg mi? Na akkor kapsz még. De megin visszatöltött és álandóan ingerelt a nanógépeivel példálózva. Ekor szerencsére eszembe jutott hogy Namoi adot olyan oltást hogy el nyomoritsa a nanógépek működését. Akkor elkaptam hátúlról kicsit megfojtogattam és bele oltottam a szerelme szerét. Ha ha. Na milyen érzés hogy elened forditottam a barát nőd eszét?? Ugye hogy nem jó! Miútán be oltottam el újságolta hogy tehéngekkó áradat jön és ki nevetett ezér de szerencsére a Nidzsa barátom (Rajden) előbújt a rejtekéböl hogy végre segitcsen. Abba kötöttük meg az alkút hogy Rajden leöli a Vampot én meg a gyilkolásra érkező masinákkal foglalkozok. Jól sikerült a munka meg osztása ő (Rajden) ügyesen le harcolta Vampirt én meg a farkaskutyaszörny fegyverével kilövöldöztem a Tehéngekkókat. Az lett a vége hogy Vampir meghalt és Namoi is ugy döntött hogy vele hal meg. Nem sajnáltam olyan áruló volt. Oktakon ki volt készülve és megin sírt. De erre nincs idő túdós barátom! Támadás alá kerültünk menekülnünk kell.

Szerencsére a lépegető REX megjavúlt idő közbe (Oktakon csinálta meg!) bele pattantunk és irány kifelé. Út közbe a gekkócskákat kellett lődözni. Elég tetszcett ez a rész ahogy érezni lehetett a megálíthatatlan hatalmat. Pont mikor már ki jutottunk robbant fel a bázishangár sajnos Rajdent be temete a huladék. De van nagyob gondunk is. A szemünk elé tolakodta magát Liqvid akinek mersze se volt elég hogy a testével jöjjön hanem ő is egy metál gearba jött akit RAY-nak hivnak. Akkor igy csatázunk én készen álok. Mondanom se kell hogy legyöztem. Utána becselezett a disznó mer ugy tett mint ahogy az 1 végébe meghalt. Elkezdtem örülni (meg kicsit sajnálni) de feléledt. Nem baj. Aztán jött érte egy hajó amire már rászerelte az atóm fegyvert. Beleszállt és meg probált elütni minket!! Te gyilkos nem elég hogy Sanke megin rosszul van még enek ellenére megin meg akarod ölni a tesód???!!! Ekor viszon olyan dolog történt hogy Rajden levágta a fél kezét és a maradékkal meg állitotta azt a nagy hajót (az a neve hogy Külső mennyország)! Hát ez elég veszélyes volt de köszönöm az Ön feláldozásodat! Sajnos Liqvid el szökött hiába lövöldözte egy csata hajó aki ide ért (vezetője Mei Lee). De azér kimentett minket ha már oda ért.

Ezel a melamkóliával ért véget a negyedik felvonás.
Ha tehetitek akor tartsatok velünk az ötödik részbe is!


Már a be járatnál vár eggy ílyen lépegető gép, figyelj oda Snake ez a Tehéngekkók főldje (és vigyáz a kihűléssel is)!


A nagy Metál Gear járótank öszecsapás, Metál Gear REX (pilótája Snake - balódal) kihívojuk Metal Gaer RAY (pilótája Liqvid - jobbóldal). HAJRÁ REX (Snake)!!!

Komentálj hozzá!
Gyerűnk! Lécci!

A bejegyzés trackback címe:

https://kenlee.blog.hu/api/trackback/id/tr771270849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Web Analytics
süti beállítások módosítása