20012
11/20
3

37-DIK TESTEM: SINE MORA HALADÉKTALANÚL!

SINE MORA

Kedves gyerekek!

Ha jól látom idén alig tejjesitetem a rám szabótt köteleségem-et és nem testeltem színte semennyit! A csodába Dénes azonnal pótolod eszt most jó?! Kijálthatna fel míndenki aki csak itt van ebbe a pilanatba. Rendbe bele eggyezek ebbe a sikolyba és egy seciális irományal engesztelem ki a kő szívűeket. Mégis miér seciális Dénes? Azér mer ezt a gemmát félig Magyarok csinálták!

SINE MORA (latin nyelvröl át fórditva: Haladéktalanúl!)

Lényegi le írás:
Ez eggy lődözős játék amibe röpcsikkel kell menni és akkor ki írtani azt aki szembe jön. Néha meg hátúlról de az el enyésző. A története irtó gabajos mer arról szól hogy vannak valami Enki-k akiket el nyomorítot a birodalom (nagyon önzők a Birodalmak!) és valahogy meg próbájják helyre hozni mer az Enki-k tudnak az időbe útazni aztán így. Nekem nagyon zavaros volt mer majnem minden pályán más röpcsivel kell mészározni és más szereplő beszélget hozánk hogy miér jó neki ölni. Leg inkáb lázadásból.

A látványossága:
Az csillogós ötös nem vitás. Nagyon sép színekel programosztak a "fiúk" szóval ezér nem vonhatok le. A hát terek is irtó szépek és nagyon változósak (Tenger alatt szerecc menni? Ott lesz bene! Vagy a hipper jó városok a kedvenceid? Naná hogy ügyeskedhetel ilyenbe!) Még az elenségek rafikuma is csodás mer nagyon sok fő genya van meg csinálva és elég jól is néznek ki mi a tagadás. Bele-e tudok kötni valamibe ez útal? Ha nagyon szőrös a szívem akor aba hogy sajnos túl sok feketeséget programosztak alúlra és fölülre és ezér olyan mintha eggy le töltött dvd kazettát nézne az a valaki aki játcik. Meg lehet szókni nem aszt mondom csak néha el bambúltam hogy akor most már én jövök? És akkor meg haltam :(
Etöl fűgetlen meg kapja a jogos júsát: 5 pont!

A jáchatósága:
Első sorba: förgetegesen nehéz. Néha a poklok poklát értem át hogy most miér dögöltem már meg??? Enyire béna vagyok? A fene vigyen el inkább Loco-Roco-zok inkáb. De persze sose tettem meg hanem csökönyösen ujjra probáltam az utolsó kontinyúig vagy ujj játékot kezdve. Nekem ne mondgya senki hogy gyáva vagyok! Enek meg is let az eredménye mer végig tuttam vinni a Game Over kép ernyöig. De aki játcani fog vele az ídegileg készüljön fel a nehésségre. Példáúl ha neki megy eggy barátcságos sziklának akkor kampec mindne el veszett és szeheti föl újjra. Vagy ha eggy pisztoj gojó el talál akor is! Áhhh de igasságtalan. Le vonok ezér!!! És így csak 4 pontos let. A mazokisták adgyák visza magúkba azt a pár pontot de én nem akarok így el torzúlni...

A hangjai:
Ez lessz az igazí meg lepetés a Magyar embereknek. Miér is? Mer: magyarúl beszélnek benne. VÉGIG!!! Elösször le esett az álam és kocsányon lógot a szemem hogy ilyen még létezik a mai világba? Nem hittem el de mégis. BRAVÓ! Nem tudom kik a hangok mer azokat nem ismertem fel csak eggyet: Galadriel is beszél benne a Gyürük Urábol. Nem semi ahogy nállunk mondgyák apum barátai. A géppisztoly lövések is elég élet hűk meg a satöbbi szörnyetegek hangjai is jók ahogy meg túdom itélni. Szóval ebbe azér nem tudok le voni mer enél jobbat úgyse lehet csinálni. Ki zárt! 5 pont a kereken bele.

Hangulati jellegje:
Rendbe van jó-vá hagyom. Mínden aproságra figyeltek még krisz-raszkos föl itarok is vanak bene amit én nem értek de a rovást írók talán igen. A helyszinek ebbe a kategóriába is meg ájják a helyüket (nekem a kedvencem a metroplis!). A jáchatandó karakterek is érdekesek csak kicsit sokan vanak a gemma rövidcségéhez képest. Sose tuttam hogy ki kicsoda de ez lehet az én bútaságom is. Egyetlen hátrányát túdom mondani hogy sajnos nagyon káromkodós. Olyanok vannak benne hogy "██████ meg a ████ █████" és "a █████████ █████ életbe" satöbbi és eszt magyarúl mondgyák hangosan! Kicsit émejitő lehet a kicsiknek szóval nekik ezér nem ajállom a játékt! Azér 4,5 pontot meg kap egye fene nem leszek túl prüd.

Ki tartási micsodája:
Ebbe elég vegyes a képem mer jó-jó hogy nehéz a gemma és ezér irtó sokára lehet végig játcani (2-3 óra is bele tellhet!) meg hogy vanak bene ilyen esztra módok hogy pontvadászat satöbbi de a Stori Mód az én izlésemnek sajnos túl rövid. Pechk ez van nem károgok rajta most túl sokat de azér mégis le fogok voni miata mer nem komálom az ilyent. Tessék szíves sok szép pályát programozni ez a foglalkozásúk! De ezt nem bántólag mondom csak egy veretán testelő jó tanácsa... 4 pont kicsit szigorúságal. Ne tessék haragúdni miata.

Ajállások :( vagy :) ?? Keresed magad!
Akiknek jó lehet:
- Akik szeretik a balról jobbra lövős gemmákat
- A Röpülés szerelmeseinek
- A preciz és ügyes kezű valakiknek

Akiknek nem:
- Az ügyetleneknek
- Az átlagosnál idegeseb természetűeknek
- Akik nem túdnak magyarúl vagy angolúl


Verdiktúum:
Igen szép játék ami összesen 22,5 Haraszti Dénes Pont-ot gyűjtött és ezel a gemmák krémjébe avanzsálta ki magát vagyis meg kapja a most alapitott ludus laudabilis trópheát. Ratulálok a szerzöknek (ez útal meg értik magyarúl is!). 


Köszönöm szépen tesóm segitcségét aki tartota benem a lelket a leg nagyob kétcségbe esés közepete is és bísztatott hogy kontinnyúzak még mer bisztos sikerűl le gyözni azt a dög eszkavátort hisz az csak egy gép én meg érző lélek vagyok! Igaza lett.

SINE MORA

Haraszti Dénes: SINE MORA / 90%
Komentálj hozzá!
3 szólás

A bejegyzés trackback címe:

https://kenlee.blog.hu/api/trackback/id/tr74916255

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2012.11.23. 08:57:04

bevallom, én is a számos elégedetetetlenkedő közt vagyok (joggal!!), de nemcsak ezabaj.

hanemhogy PCs játékokat tezstelsz az Androidos telefonok korábban.

amikor már kevés a PC játék, az androidos játék meg rengeteg, és nem tudja a szegény user, hogy mit válasszon, mi az ami jó, és nem rossz
pl. én is ebben a nagy gondban vagyok, és nem seggít senki ralytam

mivel leht jácani, ami nem fagy le, és izgi, és nem csak az a 3 ember miatt lett 5*oss, aki egyszer letöltötte őket??

Ken_Lee · http://kenlee.blog.hu 2012.11.23. 09:09:07

@wmiki: Kedeves W. Miki!
Tulajdónképen nagyon jogos a kérdésed és elégé be hízelegsz hogy töllem várod a testeket!!! Köszönöm szépen de sajnos nem hiszem hogy ki foglak elégítni lécives ezér ne orrólj meg rám.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2012.11.23. 10:32:03

@Ken_Lee:
én még túlteszem magam a dolgon, nem ez az első naty trauma, ami ezen a bloggon ér :s

na de az olvasók millijói, velük mi lesz, szomorú, hogy rájak sem gondólsz :((
Web Analytics
süti beállítások módosítása