20011
01/20
komment

TEGNAP ESTÍ MÚVE: NE ENGEDJ EL

VIGYÁZZATOK HOGY VANAK BENE SPOJLEROK??? LÉCIVES!

Tegnap apum vacsora útán (májkrémes kenyér panónia sajtal és kakaóval meg lehetet hozá zöldséget választani én a retek melé döntötem) a szemembe kacsintott hogy megin kaptúnk eggy kölcsön dvd videó filmet ajándékba unoka tesóméktól. Na mondom hurrá nem kell unos úntalan a szobámba rozstokolni hogy várjam az el alvás idejét de jó lessz. Hát sajnos kicsit csalóttam mer apum be vallása szerint egy vig játékot akart kölcsönbe hozni de össze kavarottak a diszkek és az lett belölle hogy:

SOHA SE ENGEDGY EL MENNI VALAHOVA (angolúl: NEVER LET ME GO)

Eszt a fílmet eggy jappán úraság írta meg de angliába játszódik szóval kicsit bajba vagyok hogy melyik szígetbe van ilyesmi amit be mútatnak. Az pedig nem más mint amiről a fílm szol hogy van 3-rom kis gyerek: Kati, Rúth (aki valóba kicsit rút XXXD) és Tomi akik eggy bennlakásos iskolába vanak és hamar ki derűl hogy ők bizony tenyész emberek akikből majd jól ki operálják a szívüket meg a tűdejüket és csont velejüket is ha fel nőnek. Hát borzongató de sajnos igaz. Szerencsére a fílm alkotmány nem koncentrál ere a piszkos dologra hanem inkább azt vizsgálja meg hogy ki kibe van bele szerelmesedve meg ilyesmi. De etől még szomorú dolog hogy ki fogják beőlük műteni mindenüket. A végére se lessz minden ó-ké de eszt már nem fogom el mesélni mer lehet hogy a kedves ólvaso meg akarja nézni.

A rendezö úrja szerimtem azt akarta mondani hogy fontos dolog hogy ha valaki szeret valakít akor haggya hogy az a valaki is boldog lehessen és ne igázza maga alá meg ne nyögdécseljen a másik fülébe ezzel is irritálva mer ha meg is bánja lehet hogy akkor már olyan késö lessz hogy annak se volt értelme. A másik mondani valója (ez a relytet!) hogy jó lene ha 2011-be az emberiség el gondolkodna hogy valóba ilyen piszkos módcerekre van-e szügségűnk hogy embertenyészet meg ilyesmi hogy soká éldeggéljűnk. Hát szerintem nem!

Java részbe tetcett a fílm de csoda szomorkás és ezér csak nagyoknak ajállom a meg nézését! Én nagyon el keserettem a végére hogy ilyen dolog van a világba és el döntötem hogy soha se fogok Angliába meg Jappánba útazni vagy valami ki tenyésztett emberböl szervet űltetni magamba. Tesómnak is ezt fogom javasolni ha kicsit nagyob lesz mer most még ő nem értheti meg ezt a témát: kicsi hozá.


Pár kép a fílmböll:


A három roszcsont életébe elősször van rendes (az az nem tenyésztet) emberek között, ne legyetek zavarba barátocskáim szerintem ti is szépek vagytok!


A tenyésztetek kukucskálnak a valódiak útán, reméllem nem merényletes szándék vezet titeket mer akkor nem fog senkí kűzdeni a jokaitokér...


Rúth és a gyönyörűséges Kati sétálgatnak az kiműtő kórházba, Kati neked még meg van midened lécives bísztasd a barátnéd hogy minden jóra fordúl alkalmazd ezt a kegyes hazúgság-ot!


A világszép Kati látogatása a tenger partra a háttérbe Tomi van el mosódva, sajnós eggy szigeten vagytok és inen nem lehet át úszni eggy bisztonságos föld részre de ne legyetek túl csalódottak most az egycer.

Ez a fílm meg jelent könyvbe is ha valakínek meg van az lécives kűldgye el nekem az e-mialomra mer ha fel jelentést kel teni akor muszály lessz be nyújtni azt is a biróságra (szerintem fílm bizonyítékt nem fogadnak el :SS) Elöre is köszönőm!!!

Címkék: film
Komentálj hozzá!
komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kenlee.blog.hu/api/trackback/id/tr292599848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jssyjrm 2011.02.04. 20:16:12

én a nemtúdom dee szerinteem ez a blóg kúrvanaggy
kárrhogy hammar ráunnam D:{
azír csakigy továb
kő-őszí hoggy meggosztotad vellűnk

DartagnanX 2011.04.26. 10:09:11

Nagyon sajnálom, hogy már soha többé nem frissítesz!

Ken_Lee · http://kenlee.blog.hu 2011.04.26. 10:21:51

@DartagnanX: Köszönöm a sajnálásodat! A sok ki figurázás meg tete a hatását és végletesen meg sérűlt a lelkem úgyhogy félig medig ugy döntötem hógy mostantól nem teregettem ki a tartalmát a nagy világba hogy ne túdjanak a gonosz emberek belé taposni meg jól ki kacagni hogy: ha-ha hűlye gyerek! Példáúl ilyesmik.
A másik nevagítúm ezel kapcsolatba hogy most már a komoly életbe kel gondolkoznom hogy mivel fogok pénszt keresni? (18-c éves leszek lasan-lasan!) És az ujjság irásal nem tuttam jól be tőrni a médiánba szóval job is hogy ere rá jöttem és nem kúncsorgok majd mondjuk 24-gy éves koromba is valami hírezős oldal vagy szerkeztöség küszöbén hogy engedjenek pénzér cikkezni mer csak el útasitás jönne ki belölle azt meg nem túdom lelkületileg föl dólgozni: Nagyon érzékeny vagyok.

De maj ha hobbiból lessz kedvem akor maj fogalmazok ide valamit (múltkor majnem ki csábúltam a Fekete Hatyú címü fílm meg a Portál 2-ő cimű gemma kapcsába de aztán a sut-ba dobtam az egész míndenséget.)
Web Analytics
süti beállítások módosítása