20010
10/22
0

A HIPNOZITEUR LÁTOGATÁSA

Nagyon érdekes és egybe (szerimtem) veszélyes dolog is tőrtént meg velűnk a múlt napba. Lehetcséges hogy eggy ösze esküvés áldozatai letünk? Vagy eggy valami ilyesmi? Lehet de anyumék szerint kicsit paramoiás vagyok és az egész csak a vak sórs műve vólt. Mi is tőrtént pontosan? Íme hogy:

Véletelnűl (???!!) be csöngetet eggy frakkba öltözött cilinderes idegen valaki hozzánk. Azal a fúrcsa banzsa tekintetével nézet le anyumra és el kezdet hadonázni a kezével mintha ki akarná kábítni. Na tesómnak se kelet keveseb és egyböl ki szalatt a kapuba hogy mi tőrténik de már sajnos olyan késön hogy anyum be hívta azt a mengelét. Én persze észen vóltam és sose néztem a szemébe neki nehogy rajtam is alkalmaza a bűbáját. Sőt a haló távolságbol is igyekeztem ki menekűlni mer féltem hogy a hangjával delejezi meg az áldozatait szóval csak a távolból voltam résen hogy mi tőrténik nem adja e neki anyum a jegy gyűrűjét vagy a mamám guayanai-i gyöngy fűzérét esetleg tesóm nem csinál-e valami helytelent. Szerencsére jól ki van trenírozva a tudat alatiuk hogy elen álljanak és ilyen nagyon rosszra nem kerűlt sor de amikor észre vette a vén csipola hogy milyen gyanúsan szemlélődök akor fogta magát és szette a sátor fáját. Eggyáltalán nem bántam hogy végre el hordgya a háját.

A leg gyanusab az egészbe hogy mikor kérdezgettem anyum hogy mi a frászt akart ez a fúra alak nem emlékezett semmire!! Nem túdot eggyetlen eggy indokot se mondani. Mikor apumnak lelki ismeretesen el meséltem hogy legyen szíves vigyázni az ilyenekel ránk akor hümmögöt és ő is meg próbálta be számoltatni a nőket de semmi eredményel járt a vacsora utánra meg már nem is érdekelte ez az egész hóbeleganc. Nagyon tanácstalan vagyok hogy vissza jön e az a veszélyes ípse vagy esetleg nem. Nagyon féltem anyumat az ilyesmiktől.

Komentálj hozzá!
Gyerűnk! Lécci!

A bejegyzés trackback címe:

https://kenlee.blog.hu/api/trackback/id/tr772390594

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Web Analytics
süti beállítások módosítása