20010
06/30
2

DÖGLETES HÖSÉG VAN

Aszt hiszem nagyón beteg vagyók. Itt van ez a iszonyatósan pokoli meleg és tejjesen ki készűltem tölle. Mózdúlni se tudok csak fekszek. Eggyelőre szerencsére nem vette észre senki és még nem hivtak mentöket remélem nem is kel majd őket íde parancsolni. Atól is tartok hogy nehogy szív rohamot kapjak. Majnem hogy a halálomon vagyok.

Rajtam kivűl a macsekok is teljesen el hagyták magúkat. Latika desertált a kertbe a fenyöfa alá ahól remélem nem szurja meg semmi. (A farka egyépként gyönyörüen meg gyogyúlt az nem kínozza már szerencsére.) Rozika a toalettba be fekütt a kádba és ott hüsöl. Okos álat! A töbiek meg a fán fetrengenek vagy a pínce lejáróba fészkelték be magúkat amire mamám mérges mer a szép búndájuk csupa kosz meg pók hálo lessz és maj kefélheti ki őket amit anyira nem szeret csinálni. Slaugal meg nem lehet öket fűrdetni mer ebbe a melegbe se lasúlnak le anyira hogy ne fúsanak el a hideg vizet köpő gumi kigyó elől :S

Tesom táborba van. Anyum türő képesége csódálni való. Mamám zsörtölődik. Apum lég kondiciónált irodába hüsöl. (Szerencsére) csak én vagyok igy el kárhosztatva.


Kábé ilyen roszúl vagyok én is ebbe a pillanatba.

Komentálj hozzá!
2 szólás

A bejegyzés trackback címe:

https://kenlee.blog.hu/api/trackback/id/tr982120390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

transistor 2010.06.30. 11:39:00

Ha nagyon meleged van, tusolj le még épp nem kellemetlen hideg/langyos vízzel.

Ugye a víz jó hővezető, ráadásul a párolgás is hőt von el a szervezettől. Gyakorlatilag azonnal jobb lesz.

Ken_Lee · http://kenlee.blog.hu 2010.06.30. 15:21:29

@transistor: Köszi a tipet. Amínt Rozika ő fő méltoságos aszonysága méltosztatík ki mászni a kádbol ha kénye kedve ugy fogja tartaní akor meg probálom ezt az ötletet mer már többször is majnem komolyan el ájúltam :S
Web Analytics
süti beállítások módosítása