20010
03/02
5

22. TEST: A KOLOSSZÁLISOK ÁRNYÉKÁBA

Talán még sok ólvasom emlékszik az elözö cikemre ami az ICO menekűlése címet víselte magán. Enek a testemnek a félig folytatásaként irtam meg eszt az ujjat mer sokakat érdekelhet hogy mégis mit csínált a kedves készitő stúdyó mi után aba hagyta az ICO ki programozását. Na kérem alantasan az nem volt más mint hogy a:

SHADOW OFF THE COLOSSZUS (Magyarán: A kolosszálisok árnyékába).

Be kel vallnom hogy bizony ez is eggy el avúlt gépre programozódot (PS2-tő) de azér még jó játék. Egyes helyeken az évezred játékának is ki választoták. Meglátyuk meg érdemelte-e (igen).

A játék lényegje
A mészárlás!!! De ne riasztódjatok el máris. Sajnos bal végű a játék kezdése mer egy fiú egy lány hulláját szállítja lovon. (Na márís meg is ísmerünk 3 fő szerplőt szúper!) Egy ósdi templomba viszi hogy valami szörnyeteg támassza már fel legyen kedves. De naná hogy az meg cserébe kér valamit mer ki veszet belölle az őnzetlenség. Ez a kérése pedíg nem más mint hogy hobiból mészároljunk le 16 darab Kolosszálist. Na basszus jó kis kérés de mivel túl szeretjük az el halálozott lányt ugy döntünk segitünk. Na szóval ezér a lényegje a gemmának hogy ölni kel majd bene.

A látványoság
Elsö osztályos! Nem is látcik hogy már ki avúlt a PS2. Nagyon szép és változatos is mer van bene erdőség tók sívatag hegyek minden. A fígurák is jól ki vanak dolgozva minden tekintetbe. Néha már sajnos tul aranyosra is ezér rosz kedvel öli le majd ezeket aki jó szívű. Elég jó kis efekteket is raktak bele főleg a halál tusáknál meg jelenő elmosódásos tetcett. (Így be lassitja a gép az meg vonaglik csapkodja a vég tagjait felbőg tántoróg közbe fröcsög a vére és a végén össze csúklik. Nagyon élet szerü szerintem akik nem birják az ijen natúrista dolgokat ne nézenek oda). A fel bontását sajnos nem túdom de nem hádé ahogy meg figyeltem. Azér ki osztom az 5 pontot.

Játszchatóság
Elég jó de közbe nem is. A lovaglás kicsit nehezen írányozható de élőbe se lehet könnyeb egy ílyen közép kori lóval menni szóval a simuláció maximális! A mászással se vóltam túl elégedet de az ijen monstrumákon téleg lehetnek problémák valójába is szóval ezér se fogok le voni. Ami nagyon tetszcett bene hogy ha szőrös az gigászi áldozatúnk akor csüngeszkedhetűnk a csimbókjain! Ez a leg nagyobb ujjitás amit valaha látam játékba és nagyon is hasznos mer máshogy sose juthatnánk el a gyilkoló pontokig (it érzékeny az álldozati báránykánk és tudgyuk meg döfögetni). Én szóval azt mondom hogy ki parancsolom mind az 5 pontot rá nagy lelkűségböll.

Zene meg hang hatások
Nekem kíválóan tetcet azér mer a kompcepciónba is vetek egyediséget még pedig azt hogy csak csatázás közbe szoll a zene egyébként lóvagolás közbe csak a szél fújását meg ilyeneket halhatúnk de ezek rend kívül élet szaguak (külőnősen a madarak roszalló víjogása tetszcet nekem). Vísza kunkorodva a zenére még anyit kel el mondanóm kedves ólvasóim hogy: nagyon szép és ahogy harcolúnk változik!!! Amikor egyre közeléb érünk a végleges le öléshez egyre csak drámaib lesz. A hideg fog fúdkározni a hátán annak a valakinek aki játcik majd vele ez az igérésem ebbe a sekcióba! Mi mást lehetne pontózni mint 5 pont? Na úgye akor egyet értve a nagy tömeg akaratával ki osztom.

Hangúlat
Na hát ere alig szaporítom a szót mer akkor anyira ki spojleroznék véletlen a tőrténetböl valamit hogy el veném a kvinessenciját a játcásnak (meg túdni hogy mi történik). Csak anyit monthatok hogy szív fúrdalás nélkül adom ki az 5pontot és lehet hogy aki az ICO után játcik vele az töbet is adna rá! Ettől már mindenki tudja hogy menyire jó ez a részleg. Családilag is játszható de csak mondjuk úgy ha felnöttek ből ál a család vagy meg igérik a kicsit hogy nem nézik meg mészárszékes jelenéseket. Mi épen ezér nem így játszottuk hanem csak én a magányomba. Atól nem kel félni hogy valakinek a valló életbe is ölős szándékai lesznek mer nem olyan a játék hogy mondjuk emberek ölésére lelkesít.

Kitartás
Nekem 29 órába tellt végig játcani és be barangólni az egész terűletet. Ere most sokan fitymálólag léphetnek fel hogy: CSAK???!!! De szerintem ez elég sok és akinek nem ellég az ujjra játchatja különbőző bónusokér (időre menő gyorsgyilok mód meg ilyenek). Én jó szível nem túdnék ki vonni a magszimált pontbol. 5,00 a végejussa!

Ajállások :( vagy :) ? Keresdd magad!

Akiknek ajállóm :)
- Akik szeretnek őlni (végre)
- Akik szeretnék föltámasztani a szerelmüket vagy hasonlót mer it át élhetik ezt
- Akik szeretnek mászni meg lovagolni mer itt azér jó soket kell

Akiknek nem ajánlóm :(
- Akik érzékenyek a halálra
- Akik a nagyon vicces játékokat szeretik mer itt azér ritka lessz az ilyen jelenet

Verdiktúm
Ez eggy csillagos ötős játék ami pont szerint 25-töt érdemelt vagyis a leg magasabak közé kéreszkedik. Én helyt adok neki a Jó Isten hozot közöttük érezd jol magadat! Akinek kedvet csínált a testem az nyugottan probálja meg ki próbálni mer ezek szerint érdemes. Köszönöm Ueda Fumitó úrnak (akitöl ezér kérek is egy ínterjú lehetöséget) hogy meg alakúlt ez a remek mű!

Köszönöm a tesóm segitségét aki ez útal hagyot játszani és csak az Inter-netes képeket nézegete.

Komentálj hozzá!
5 szólás

A bejegyzés trackback címe:

https://kenlee.blog.hu/api/trackback/id/tr701804194

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Grammar-Nazi 2010.03.04. 09:24:46

Általában nem szoktam trollkodni, de ezt most jó szándékkal teszem. Direkt miattad csináltam egy hamis mail-címet és hamis profilt ide.
Hogy miért?
Elolvastam ezt a bejegyzésedet, meg még innen-onnan néhány írásodat.
Borzalmasan rossz a nyelvtan tudásod. Horrorisztikus hibákat ejtesz és ne haragudj, de egy 17-18 éves embertől ez még viccnek is rossz.
A saját érdekedben ajánlom, hogy tanulj meg írni, mert ez valami iszonyat.
Ha valahol angol szót használsz, azonfelül, hogy helyesen írod le, írd végig angolul azt a szót, vagy ha magyar ragot teszel hozzá, azt kötőjellel (-) tedd!
A magyarban ismeretes kiejtési és nyelvtani hibákat mind elkövetted. Nem mindent írunk úgy ahogy kiejtünk.
Az igekötős igékről valószínüleg még soha nem hallottál.
Ez volt csak a nyelvtan.
Ami a jellemzést illeti, abba túlzottan nem kötök bele, pedig lenne mibe.
Azt javaslom, ha valamiről jellemzést írsz, előtte nem árt némi HELYES információt keresni az adott témáról, mert sokszor a saját vélemény ütközik a valósággal.
Végső hibajavításom pedig:
Shadow Of The Colossus = A Kolosszus Árnyéka
u.i.: a "kolosszális" szó az jelző, nem főnév!

Ken_Lee · http://kenlee.blog.hu 2010.03.04. 09:38:14

@Grammar-Nazi:
Köszi a meg tíszteltetést (hogy külőn registráltál hamis dolgokat) ez jól eset!

Nem zavar hogy úgy nevezet trolkodásba részesitetél söt elenkezőleg mer az az eggyik célom is hogy kedves és tőrődő emberekel ismerkedhesek meg.
Köszi szépen az észre vételezéseket! Meg próbálom fógadni a jó tanácsokat a helyes-írásról vonatkozolag (de ez egy elég nehézkés kűldetés lessz nekem :S). Iletve a jelemzésröl is de most azt nem tudom eggyenlőre hogy mire gondoltál melyik jellemzésem nem sikerűlt jóra. Nagyon tetszcett nekem ez a játék és végig is játszotam szóval szerintem meg alapozotan írtam minden ítélésemet rolla. De azér az is ígaz hogy ez csak az én be nyomásom és nem a világ verdiktúúma hanem az enyém (álltalába még tesóm véleményét is szokta tűkrözni de most ez ölős játék szóval őt ki felejtetem szándékoasan).

_Venom_ · http://venomblog.blog.hu 2010.03.04. 15:58:21

@Grammar-Nazi: Tényleg nem tudod, hogy ez a blog mi is valójában?:)

Picsasereghajtó 2010.03.04. 18:42:22

Azon gondolkodom, hogy honnan a picsából kerültem erre a blogra, és mi ez egyáltalán... @_Venom_: Tényleg, mi ez?
Web Analytics
süti beállítások módosítása