20009
08/10
komment

12-DIK TESTEM: EVERYBODY'S GOLF 5

Végre valahára megin egy ujj testtel jelenkezem mer már nagyon hiányzot nekem is hogy írjak egy jót. Eszt a játékot mindig tesómal játszcotuk úgyhogy most megin fog nekem segitni tesztelni ezel visza tér ő is!

EVERYBOYS GOLF 5 (Mindenki golfja Öt)

A játék lényegje:
Szerintem senkit se fog meg lepní (aki el ólvasta a címét) hogy ez a játék egy GOLF-os játék. Az a lényegje hogy egy kis fehér lapdát kel pálcikákal űtögetni eggy szép mezőn egy luk felé és bele ha ez sikerül akor győzünk. Eggyáltalán nem nehéz! Az fogja meg nyerni a játékot aki kevesebszer üt és mégis bele talál a lyukába.Egyszcerű szabáj. Kicsiknek is érthető! Rá adásúl a győzelem érzésével kár potol a játék a keveseb játékér. Ez meg egy igasságos dolog! Szóval jól kezdődik.

A látvány
Nagyon szép (5 pont lessz!)! Gyönyörü szineket találtak ki a játékhoz de anyira hogy kedvet kaptam el meni golfozni ha élőbe is ijen szépet lehet látni. (Egyszcer bisztos meg kérem apum hogy vigyen el.) Lehet hogy ez volt a készitők titkos célja? Hm-hüm. De nem csak a szinek szépségesek hanem a meg szeméjesithető babák is aranyos kis gyerekek szóval jó velük mászkálni meg erölködni és kiváncsian várni hogy valyon mégis hova potyog majd a labdánk. Mível aranyos adok 5 pontot rá!
Tesóm értékelése: Neki nagyón tetszcik hogy "cúki" (így monta) és hogy lehetscséges a ruhákat is szépen változtatni. Ő sem ad mást rá mint a meg érdemelt 5 pontot.

Játszchatoság
Remek! Eggyáltalán nem nehézséges pedig még sose golfosztam élőbe. Soha! És mégis elég ügysen be ütögetem a labdát (volt amikor 5 ütésből sikerült! Ez a rekordom az elsö pályán.) Elég csak az X-kszet nyomni az űtéshez ígaz figyelni kel hogy kétszer is jókor nyomjuk meg. Meg előte be kel álítani az írányt amere fordúlva ütlegelni kezdi majd a labdát a kis szolgánk. Eggyedüli nehezítő erő az a pontos nyomás kényszerítése meg a szél és a talaj dőlése. Erre kel csak figyelni. Mível épen jól ki van találva a nehézszége csakis 5 pontot tudok rá adni mást ne követeljen töllem senki.
Tesóm nehezen értete meg a talaj elferdítö erejét és eszt nem szerete meg szokni úgyhogy e miat meg kérdezte le vonhat-e. Én nem tíltotam meg szóval ő csak 4,5 pontot oszt ki de ne szoljátok meg érte légy szívesek.

A zene
Elég jó mit ne móndgyak. Nyúgott de azt hiszem én se raktam volna ide fel kavaró teknós vagy hevi metál zenét. Szóval szerintem jó találás. A töbi hang hatás is elég kelemes meg aranyos mindenki hangja (még a golf labdáé is ahogy kocan mag puttyog). De mível nem ki emelkedő és nem tudom el dudolni mondjuk szóval nem égeti bele magát a dob hártyámba ezér mondjuk csak 4 pontót osztok ki.
Tesóm it nem mert le voni úgyhogy nála marad az 5 pont.

A hangúlat
Eggyik jó pontya a játéknak. Móndanom se kel mer már írtam hogy nagyon aranyos játék. Mindenki nyugottan játszchat vele (kicsik nem fognak rémet álmodni a rosz szivű öregek pedíg nem lessznek veszélybe hogy mondgyuk hirtelen gonosz törik fel a képre elő és gyilkol meg fröcsög a vér és sikotozás meg minden van. Szóval ilyen nincs a játékba.) Azér is jó a hangulatja mer nagyon jó töben játszcani mi nállunk egyszcer egész dél útán volt golf versenyzés (első helyezet tesóm második hólt versenybe én és apum negyedik anyum egyel le maradva mamám drúkolt és diós sütit csinált). Ezek nagyon vídám alkalmak. Javaslom mindenkinek. Vendégségre is alkalmas. Csak 5 pontot adok anak elenére hogy nem vóltak hiányoságai.
Tesóm is 5 pontra értékeli fölleg azér mer egyszcer a barát női-vel játszchatott ebbe a játékba.

Kitartás
Elég jó főleg a csapatos játék miat! Sokszor elő veszi akinek van valakije ez bisztos. Internet-tes játék is van bene de azt nem próbáltuk a kesernyés tapasztalatok miat (tesómnak kűldöt mesztelen kép és az el tíltás). Én ere 4,5 pontot osztok azér mer az interneten nem tuttunk játcani vele.
Tesóm le másolt engem ebbe a téma körbe (nem érti még ezt a póntot) szóval az ő osztájzata is 4,öt pont.


Alyánlások :) vagy :( ? Keresd meg magad!
Akiknek ajállom :)
- Akik szeretnek sportolni mer a GOLF is egy sport
- Akik szeretik a természetet mer it abba kell menni
- akik nem egydűl élnek mer boldogan játszchatnak azal a másikokkal akikkel még él

Akiknek nem ajállom
- Akik golf játszás közbe mindig a másikat akarják ki lőni mer it sikerrel el fút a célzott akárki és sose találjúk el
- Akik írtóznak az ütéstöl mer it azért kell majd ütni

Öszesités
Nagyon jó. Meg vételre vagy kőcsön kérésre ajánlom. Mert össze hoza a családot és nyugott percekel el tőltöt szórakozást bisztosíthatunk valakiknek (akár magunknak iss).
A pontozás úgy jöt ki nállam hogy: 5+5+4+5+4,5 azaz egybe számolva 23,5 pont. Remek!!
Tesóm pontjtyai: 5+4,5+5+5+4,5 öszesen 24 pont szóval le győzött ebbe. Se baj.

Köszönöm a tesóm segitscségét és mindenkinek nagyon jó szórakozást kívánok!

Komentálj hozzá!
komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kenlee.blog.hu/api/trackback/id/tr991300030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Web Analytics
süti beállítások módosítása