20009
07/31
0

KŐNYV-TEST: A DŰNE

Mível filmekről is írtam régeben most úgy döntötem hogy írok eggy olyan könyvröll amit most ólvastam ki tegnap. Ez pedig nem más mint a: A Dűne (írta: Frank Herbert).

(Vigyázat lehet hogy leírom a tőrténetét!)

Ez a könyv egy szkifis kőrnyezetbe játszcódik a jövőbe és aról szól hogy van egy hercegi család aki szám üzetést nyer egy bojgora (enek a neve a Dűne). Sajnos vanak gonosz elenségeik is akik meg próbálják ki írtani az egész családot (szóval kicsik azér óvatosan olvassák) és sajnos a könyv közepére sikerül is nekik majnem teljesen X( De szerencsére a fő szereplő kis fiú meg az anyuja meg menekül és törzslakósok fogadják be őket. Aztán meg tanulják hogy kel ott élni és a végén vissza is vágnak a gonoszoknak.

Ez a rövid tartalma.

(Jól van innét már nem kel vigyázni)

Nekem nagyon tetszcett mer a fő szereplő pont majnem egy korom beli velem és elég jól a hejébe képzeltem magam hogy én mit csinálnék akor vagy azt hogy hogyan játszcanánk és barátkoznánk. Meg elég sok érdekes dolog volt még bele irva (szerintem a szkifista környezet miatt) példáúl űr hajók császárok a nagy homok férgek minden féle fúrcsa emberek ármányok és csel szővések!! Szóval jó kalandos volt. Sok szeretetel tudom ajánlani mindenkinek.

Van még elég sok fojtatása is ennek a regényműnek és mível tetszcet meg igérte apum hogy meg veszi őket nekem hogy ki tudjam olvasni. (Eszt az unoka tesóm papájától kaptam kölcsön köszönöm szépen neki)
 

Egyépként bisztos hogy nem csak nekem tetszcik mer csináltak belölle filmet is és egy játékot is! Maj ki próbálom ha ki adják Playstation 3-romra. Várom!
 


Ez a könyv boritoja, vigyázatok támad a Féreg! (Nekem nem ílyen volt mer én magyar nyelven olvastam ki.)


Ez meg a játékboll egy részlet, valyon síkerül itt is a jónak gyözni a végén?


Ez a filmböll van ő a főfőgonosz, gusztustalan és romlot vagy tudd meg!

Címkék: könyv
Komentálj hozzá!
Gyerűnk! Lécci!

A bejegyzés trackback címe:

https://kenlee.blog.hu/api/trackback/id/tr291279395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Web Analytics
süti beállítások módosítása