20009
04/24
komment

NAGY A BAJ

Az egész azal kezdődöt hogy ma megyek haza és érzem hogy nagyon bűdös van ithon. Kérdeztem anyáékat hogy mi ez a szag ők meg nagy örömmel újságolták hogy ugy nevezet pót pútrit tetek ki (ez amúgy ilyen tálkába szort ilatos de szerintem inkább bűzös szemét maradvány). NA mondom ez még roszab is ha örülnek nekik hát nincs ezeknek szaglásuk? Bosszúsan mentem bele a szobám rejtekébe. Aztán halom hogy nagy a fel fórdulás és kimentem kérdem mi az. Mongyák hogy a benti két macska azonal ki szököt mikor ki nyitoták az ajtót. Én ezen eggyáltalán nem is csodálkozok még örülök is neki hogy levegőre jutotak és nem el pusztultak ideben a bűzbe. Na de asztán nem akartak viszajöni és sehol sincsenek most meg. Már ki is mentünk a tesómmal keresni őket de semmi. Eltűntek. Nagyon agódunk főleg tesóm aki a lelkére vette.
Eggyenlőre nem tudok jót írni ezel kapcsolatba YC.

Csak nehogy ijen fordúljon elő.

Komentálj hozzá!
komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kenlee.blog.hu/api/trackback/id/tr121269838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Web Analytics
süti beállítások módosítása