20009
04/07
0

4.TESZTEM : GOD OF WAR III (3)

Ez a teszt a hét végén akkor született meg a gondolatomban amikor bojkotáltam én is a Playstation hármat. De már nem akarom ki dobni a jó ötletet úgyhogy következék egy rend hagyó teszt!

GOD OFF WAR 3

Ezt a játékot úgy teszteltem hogy nem játszcottam vele csak képek és vídeók alapján tesztelem le! Lássuk.

A játék lényege
Ennek a játéknak az egyik lényege az ölés. Krátossal vagyunk aki egy harci istenség szóval nem csoda hogy ez a lényege. A történet szerint meg akarja ölni a többi fő istenségeket példáúl Zeuszt meg lehet hogy a történet során magát Gaiját is! Ebből már majnem mindenki (aki kicsit művelt) ki találhata hogy a játék a görög mitológiába játszódik.

A látvány
A képek alapján csodálatos. 1800-pében fut (!!!) a videók alapján akadás mentesen. NAgy fel bontású karakterek vannak bene és egyszerre nem is egy! Nagyon szép színeket találtak hozá bár szerintem a fő hős kicsit fehér embernek de lehet hogy a sztoriba megmagyarázzák miért (mondjuk mert soká volt börtönbe föld alatt). Kicsit véres ezér kicsiknek nem ajánlom egyáltalán. Apukák vagy nagytesók figyeljenek oda hogy a gyerekük ne játszon vele! Az ellen felek is ki vanak jól dolgozva nem sajnálták rájuk az energiát. Szerencsére!
Mivel gyönyörködve néztem a képeket és viedókat csakis 5 pontot kaphat tőllem!

Játszchatóság
Rá hagyatkozva a videókra azt mondom hogy nagyon jól játszható. A kamarakezelés ideális nincs olyan hogy rosszul állna és e miatt mondjuk nem látod hogy meg támadnak és meghall a fő hős (Krátosz) akit irányítasz. A gombleosztás is biztos kézre áll mert a videókon nem láttam olyat hogy gondolkodna aki játszik vele minden megy flótul. Ami nekem igazán tetszcik (bár annak elenére hogy brútális kicsit) az az amikor a fíguránk felugrik egy nagy szörnyeteg hátára bele nyúl a szem héjába és úgy irányítja a fájdalmon keresztül. Az meg csapkodja a kicsi szörnyeket meg csont vázakat. Szerintem ez nagyon ötletes és nagyon jól lehet használni. Szerintem jár az 5 pont!

A zene
Ebből nem sokat halottam de biztos sikerült szép görög dallamokat be csempézni a játékba. Ha ezt meg hallom majd akkor mindenkép öt pontos ez a rész is de addíg óvatósságból csak 4 pontot kap erre a sexcióra.

A hangúlat
Hát mivel nagyon öldőklős nem mindenkinek fog tetszceni de akinek igen annak szerintem eléggé. Mível nem akarok senkit megbántani ezért a közép útat választom és adok neki 4 pontot ami azért jónak számít ám úgy vegyétek! (Majd máshol pótolom a levonást ne háborodjatok még fel)

Kitartás
Mivel sok ellenfél mozog a pályán elég sok időt tart míg le ölünk mindenkit szóval a kitartás meg lesz és a történet is olyan hogy végig kell játszani legalább 4-szer vagy többször is hogy meg értsük szóval az is garantia! Azt hiszem nem is kell tovább indokolni a megszavazott 5 pontot.

Összesítés
Öszeségében ha értékelnem kell (persze hogy kell) akkor egy nagyon remek játékot vehet meg mindenki a boltban ha a GOD OFF WAR 3-omat választja. Érdekes tőrténet. Szép grafika. Kellemes zene jellemzi. Kissé brútális de már aki felnőtt az tudja hogy ez nem a valóság úgyhogy nem lehet gond!

Összeadva 23 pontot érdemelt ki nálam!


Köszönöm a tesóm segítségét!!
(Mielőt meg ijedtek nem a játékba segített (kicsi hozzá) hanem a görög mitológiát magyarázta.)

Komentálj hozzá!
Gyerűnk! Lécci!

A bejegyzés trackback címe:

https://kenlee.blog.hu/api/trackback/id/tr411269773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Web Analytics
süti beállítások módosítása