20009
04/02
0

HARMADIK TEST!

Nem akatram kijönni a gyakorlatból szóval írok egy ciket megin. Kérdés volt hogy mi legyen megint sokat gondolkodtam. Nem akrtam "nagy" játékot tesztelni mert szerintem ahhoz most nincs sok időm hogy teljesen végig játszcam és így rendes véleményt mondhassak a végén róla. Szóval a következő tesztem megint eggy letölthetö játékrol szól:

PICSELJUNK ÉDEN

A játék lényege
Ez egy naggyon egyedi játék. Ha meg kell mondani a lényegét (és meg kel mert ezt várják az olvasok) akor kicsit bajba vagyok. Ez egy úgrálós gyűjtögetős játék de nem úgy mint az ellöző testemben volt a Little Big Planéta. Hanem? Hát máshogy! Mégpedig úgy hogy egy kis katica bogárt írányítunk a bőrébe bujjva. Egyépként nagyon aranyos jó a bőrébe leni aranyos csápjai vanak nem hiszem hogy bárki is félni fog tőlle! Ezért kicsiknek is ajánlom! A bogárkával kel repülő bólyhókat eltalálni és öszegyüjteni a bólyhókból kirepenő kis magocskákat amik elkezdik táplálni az üres magvakat. Aztán amikor a magvak megtelnek és rájuk ugrunk a bogárral akkor száruk nől és új helyekre juthatunk el rájuk ugorva. Cél szerint nagy lüktetö virágrügyeket (vagy csigalárvák? Segitsetek!) kell megszerezni.

A látvány
Aszt hiszem ez a része teszi igazán egyedivé minden másik játék közt. Nagyon egyszerrű a grafikája. Nem három D-és. Viszont nekem tetszcik. Több pálya is van, mindeggyiknek más a szine de szépen el vanak találva és izlésesen vanak válogatva. Olyan például nincs hogy piros pályán ronda zöld dólgok lenének. Pedig növények vanak benne és mégis megoldották! Én az egyedisége miat meg a bogárka aranyossága miatt is mindenképpen 5 pontot adok rá! És ezel biztos nem vagyok egyedül!

Jácthatóság
Tudunk ugrani minden irányba ahol nincs föld vagy akadály és ha már fel ugrotunk akor pókfonált is ki tud lőni. Szóval gyanus hogy nem is katica vagy az apukája pók volt. Mindegy is! A pokfonálon pörögve kaphatjuk el a bolyhókat. De ezt már leírtam a lényeg pontban. Könyű irányítani de ez nem jelenti hogy etől máris könyű volna a játék. Miért? Hát mert nehéz. Gyorsan fogy a pókfonáltartalék ami az életeröt színbolizálja és ha kifogy akkor nekünk végünk. Meghalunk. De azér utána lehet tölteni pók fonál tok-ok megszerzésével amiből van kicsi is meg nagy is. Majd rá jöttök úgy is. Mivel jol irányíthatjuk de nehezen is egybe csak 4 egész 5 pontot adok én rá. De vitatkozhatunk rólla!

Zene
Nagyon érdekes. Kicsikét olyan technós de inkább a népszerütlen falytából. Mondjuk nekem tetszcik csak ha nincs hangulatom hozá akor bekapcsolom a rádiót inkább. De mivel mindenhól nagyon dicsérték ezt a részt is adok rá 5 pontot.

A hangulat
Hát az nagyon egyedi de mondjuk nem családi játék mert nincs bene multy. Sajnos! (Ezér majd le is vonok tőle) Amúgy nagyon egyedi a hang-ulatja is ha rosz a kedve az embernek akor érdemes játszcani vele mert kizárja a világot anyira aranyos a kis féregbogárkánk. 4 és fél pontot adok rá.

Kitartás
Mível naggyon nehéz szerintem és Mível trófeák is vanak bene szerintem nagyon garantált a hosszú tartósága. Rá adásul egy egy pályát töbször kel végig vinnünk mert egy egy csiga lárva megszerzése után vége a pályának de legközelebb már kettőt is meg szerezhetünk és így továb. Egyépként olvastam hogy lesz hozá kiegészitő ami még joban kihasználja a szavatosságot. Egy szóval majdnem megadtam az 5 (maximális!) pontot de végül úgy döntöttem hogy legyen csak 4,5 remélem nem bántok meg velle senkit sem.

Összesités
Pontozás szerint kapot 5 meg 4,5 meg 5 meg 4,fél meg 4,5 pontot összesen azaz 23,5 pontot! Az nagyon sokra jön ki talán kicsit túl is pontoztam de már nem módosítok mert az csalás lenne!
Csak ajánlaní túdom a ki próbálást. Szóval próbáljátok ki hátha megtetszik és ti is végig akarjátok játszcani a kis katica bogárpók kalandjait!


(Tesóm-nak nem tetszcet ez a játék ő nagyon le pontozta volna úgyhogy most őt nem eöltettem de sokat seggítet így is úgyhogy köszönöm neki!)

Komentálj hozzá!
Gyerűnk! Lécci!

A bejegyzés trackback címe:

https://kenlee.blog.hu/api/trackback/id/tr481269762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Web Analytics
süti beállítások módosítása