20013
05/17
komment

A GENERÁCIÓ BUCSUSZTATÁSÁRA - volumen number 1.

Mivel mostanába kötelezö (vagy dívat) jellegel össze kel foglalni hogy kinek mi hogy tetcett az elmúlt gépekben ezér én is meg teszem. Szeremcsére sokal könyeb dólgom van hiszen csak föl kel lapoznom a testelős franszia kockás füzetemet és csemegézhetek a jobnál job értékelésekből. Sorba rendezve úgy döntötem hogy bizonyitva hogy nem vagyok babolás 13 darab gemmát fogok sorba rakni a múltba ki osztot pontyaim alapját véve. Sajnos a szabájokat figyelembe vetem és csak konzolos meg kúrrens nextgen gemmákat vagyok hajlandó szerepeltetni ebbe nem engedek magamnak. Pekkemre ennek  olyan jó cúccok estek áldozatúl mint a Yoshis Island vagy a Final Fantasy 7 testem, a Kolosszálisok árnyéka vagy a Starkraft 2 satöbbi.
De nem is őrlöm tovább az idegeimet azonnal kezdem. (Vigyázat!: fordítot sorendbe irom a nagyob ízgalom kedvéér!)



13. Legjobb gemma: FEZ - 24,0 pont

Ez még friss élmény hiszen ez volt az utolsó test amit végre hajtottam.
Ídézet:"Nekem tetcett az irto nehéssége mellett is. Öszintén be valva pont azok a részek voltak kedvemre valók amiket közepes gondolkodásal ki tuttam makszimalizálni (ilyen példáúl a csatorna világ). Ezt le számítva majnem tökéletes gemma az én izlésemnek aminek örülök! Öszeségébe 24 pontot kapott a Haraszti családtól ami szép szép."
És valóba még mindíg hasolló a véleményem annak elenére hogy közbe ki maximalizáltuk (nem dicsekvés). Sajnos nem volt arra idö hogy meg szépűljenek a gondolatjaim rólla. Jelelleg kicsit átkozom hogy olyan nehéz volt mert az nekem nem ad síker élményt hogy a google segitcségével keresem meg a meg oldást olyan problémákra hogy át kell állítani a gép óráját vagy hexademicális kódokba kell át fejteni két vörös csillag villódzását. Persze ezek a gonoszságok csak az anti kockákhoz vanak társitva szóval a normál gemma e nélkűl is szép emlékeket bisztosítot a rövid távu memóriámba.



12. Legjobb gemma: PATA-PON 1. - 24,0 pont

Az leg rosszabb PSP-s gemma a listába de ne szomorkodgyon légyszíves.
Idézet: "Ez egy nagyon egyedire sikerült játék. Szerintem azok akik szeretik az egyedi dólgokat és van PSP-éjük azok jól szórakozhatnak vele. Érdemes kipróbálni és megpróbálni bele jöni. Ara figyelmesztetek hogy ne dobják el 5 perc után mer anyi idő nagyon kevés ezzel a gyöngySZEMmel XD"
Utólagosan vissza tekintve eszt a gemmát a jó ritmusa és aranyossága repítette a 12. helyre. Sose felejtem el amiket a kis szemmanókkal műveltem (sok véres csata ha jól emlékszem) és hogy Dina milyen örömmel mutatta amikor végére ért valamelyik pályának. Egyedül mamám nem szívlelte a családba ezt a játékot mert pont előtte volt hájog a szemén és ezér érzékeny volt rá hogy lándzsákat döfnek a két lábon járó szemgolyóbisokba. Neki ezér már nem szoktam mesélni rólla csak tesómmal nostalgiázunk néha kakaó ivás mellett.



11. Legjobb gemma: JAENNA DARK - 24,0 pont

Eggyik kedvens stratégiás programom! Szép mese kicsiknek és nagyoknak.
Ídézet: "Én személyem szerint nagyon is szerettem eszt a játékot és csak is ajánlani túdom azoknak akik mondjuk engem kérdeznének meg. Szóval ha azt akarja valaki hogy ne ajánják neki akkor engem ne kérdezzen! Ha valaki majd rá fogja száni (vagy akár már most rá szánja magát) akor csakis jól szórakozhat sok órán át."
Nekem annyira ki nemesedett az idők folyamán hogy még eggy fél pontot jó szívűen hozzá adnák az eredményéhez de az csalás lenne szóval erről csak ábrándozhatok az a hajó már elment. Helyette már csak hiába vágyakozok hogy bárcsak programoznának még ilyen jó időstoppos stratégiai játékokat. Nekem nagyon hiányzik és jó lett volna ha hasollóan föl dolgoznak még történelmi eseményeket. Petőfi Sándor 1948. Július Cézár idő előtt valamikor. Cortez kapitány és a Mayák 1500 környékén. Ez mind jó alap lehetet volna de az idők szelei a háborus FSP felé fújták a programozókat amiért nem győzök átkozódni ha eszembe jut. Én azér reménykedek sose adom fel a positíve gondolkodást.



10. Legjobb gemma: KATAMARI FOREVER (Míndöröké Katamari Labda Hajtás) - 24,0 pont

Csoda jó jappán gemma a leg javából!
Ídézet: "Az lett a lényegje hogy egy kis manóbabával a Hercegel kel egy galacsinos (úgy nevezet Katamari) labdát hajtani és fel göngyölitni a világot. Bisztos sokan a homlokotokra csaptók hogy na de mégis ugyan miért tesék már meg mondani legyen szcíves tísztelt cik iró úr?! El mondom ne érje szó vagy vádlás a házelejét."
És a továbbiakba mindent meg lehet túdni a cikből. Örülök hogy sok pontot kapott a fiatal klónomtól mer anak elenére hogy már sokadik része katamarizásnak azér vége láthatatlan örömöket bisztosít. Szerintem már eggy játékba se fog akkora öröm érni mint ebbe amikor meg találtuk a lajhártot (még blogoztam is örömömbe rólla). Ezen kívül irtó jó volt hogy sok sok kuzint lehetett hajtani a gané-labda előtt és hogy kb 5900 külömböző tárgyt/embert/valamit lehetett össze gyűjtni. Dina is ki tudta élni a megalomániáját és álandóan el kérte a kontrolert amikor több száz méteres görgeteget lehetett csinálni. Ügyes volt bene!



9. Legjobb gemma: BRAID (COFP) - 24,0 pont

Meg rönyöködve kérdem tőlem hogyhogy csak a 9. ez a mű remek? Nem értem magam de a pontok eszt mutatják sajnos.
Ídézet: "A játék lényegje: Az hogy tanúljon már meg valaki gondólkodni a sok gyilkolás közbe. Mer itt fogni kel! Mível eggyrész ugrálósnak tüník a játék de tele van pakkolva lógikás dolgokkal meg fel adványokkal. Ezeket jó lene meg oldaní ha a cél szerü puzlé darabokat meg akarjúk szerezni. Jó lene ha mindenki meg akarná mer különbe nem szol semiröl a játék."
Olyan sok szép emlékkel ruház meg ez a játék hogy Nap estig tudnék rólla anekdótázni de nem teszem mer senki se kérte. Sajnos hogy kicsit szomorkás az egész hangúlat de ha valakinek erős a lelke akkor ez nem lehet gond. Dinának persze nem forditotam le a tejjes storit hanem inkáb költöttem eggy mesét mer akkoriba még nem volt elég éret az ilyen love story-khoz.
Nekem azér is kedves a szívemnek ez a gemma mer a rólla szólo testbe vettem elősször bátorságot magamra és hajtottam végre azt a testelői bravúrt hogy hozzá igazítottam a testet a gém-hez (az az fordítva írtam meg) Erre a mai napig bűszke vagyok és senki se fogja tudni el venni tőllem akár milyen szitok szókkal se se semmivel. Bicskával se.


Ezennel túl is vagyúnk a leg rosszabb 5 játékon már csak 8-t kell aludni hogy meg tudgyuk ki a leg jobb. Reméllem lessz türelmem és lelkesedésem meg csínálni azt a másik két cikkt is.

Köszönöm szépen Dina segítségét akivel meg tuttam tanácskozni hogy a holt pontos gemmákat milyen sorrendbe rendezzük el (nem vagyok a döntetlen számozás híve!).

Komentálj hozzá!
komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kenlee.blog.hu/api/trackback/id/tr475304996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

na cső skacok én leléptem! 2013.07.01. 23:54:12

Talan 6-7 honappal ezelott talaltam a blogodra egy kommenten keresztul, es bevallom oszinten, hogy eloszor csak szorakozni akartam a retardaltak rés-piacanak egy ujabb gyongyszemen.

A kovetkezo emlekem, hogy kb 20 perc olvasas utan a kezdetben erosen magabiztos, enyhen elitista es folenyes hozzaallasom megvaltozik es urra lesz rajtam valami izgatott zavarodottsag, miszerint hoppa! itt valami nagyon nem stimmel!

Eloszor csak a szoaradat megjelenese es tartalma kozotti disszonancia tunik fel, kesobb fokozatosan atjon az erzelmi harmonia, a gyermeki naivitas es a generacios elettapasztalat egyvelege! ... persze kedvencem a csaladi dolgok rovat, de nem valogatok :)

Na minden jot!

... azt meg azert hozzatennem keretlenul, hogy amit itt megteremtettel, abbol sokkal tobb is jol esne, masszoval motoszkal benned valami, amit erdemes lenne kibontani!

Ken_Lee · http://kenlee.blog.hu 2013.07.02. 09:52:24

@na cső skacok én leléptem!: Kedves olvasóm!

Elősször is köszön szépen a sok szép szót. Regel amikor olvastam fel merűlt benem a gyanu hogy alva járok és a bukta evés melett eszt a komentet is én írtam anyira egyet értek vele minden eggyes szavával. Enek köszönhetöen jól is eset mintha hájal kenegetnének végre nem eggy kötekedő fráter szólítot meg unalmába. Persze azal se veszekednék vagy ijesmi de azér vajjuk be hogy az ijesmi joban esik.

Az útolsó be kezdésre reflektálva csak a tényekel merek válaszolni (az álmaimat nem terhelem ki): jelelleg gyakraban fríssül a tumleres micsodám aminek az a linkje hogy kisebbharommindenlajhart.tumblr.com/ Sajnos igaz hogy oda is röviden irok és a családi ki beszélések mostanába hanyagúl hátérbe szorúltak de töb mint a semi még ha csak kicsikével is.
Plusszba be jelentem hogy enek a jelen ciknek van még 2-ő része amit a mi nap ki plublikálok hátha alapon.

Még egycer köszönöm a jelenkezést és a megértést valamint szép szókat!
Mindenki példát vehetne róllad (ezér is feltételeztem korában hogy nem-e én irtam? De nem.)

na cső skacok én leléptem! 2013.07.02. 13:46:42

@Ken_Lee: azt tanusithatom, hogy nem te irtad, merthogy én :)

gyorsan koveto uzemmodba léptem a tumblri-n is (meg az app-ot is letöltöttem és be is regisztráltam, ami nálam nagy szó mert egyébként erősen antiszociális vagyok), csak hogy nehogy lemaradjak valamiről

... és mindjart kellemes meglepetéssel fogattam a start trek TOS irasokat, ami igen közel áll hozzám és MSE-hez is aki a párom, csak most éppen elfoglalt mert egy goauld vagy tokra (ki tudja ezeknél ezt megállapítani) beköltözött a hasába és még pár hónap amig kiszabadul, addig meg hevesen rugdalózik! (ezzel le is lepleztem a masik kedvencemet)

mindenesetre a dicsérő szavakat kemény munkával érdemelted ki és még vissza is fogtam magamat, tehát bár helyes, hogy az álmaidat nem "terheled ki", de azért ne szoritsd háttérbe őket valamiféle világi örömök vagy könnyed megélhetés féle marhaságok miatt!

Ken_Lee · http://kenlee.blog.hu 2013.07.02. 14:06:49

@na cső skacok én leléptem!: Gratulálok a szinbiontához! Ha nem ember kel ki akor remélem azér tokra lessz velük jobb együtt élni (bár ez nem tapasztalat hanem hogy a tv-ből szerzett túdás.)
Örülök hogy a Star Trek-es irások is ki elégítettek. Én most fedezem föl és mit ne mondgyak le nyűgöz néha néha de ha nem akkor is eléggé tetcik általába (most nem az irásokra értem hanem a film sorozatra!).

A jó tanácst meg fogadom!
Web Analytics
süti beállítások módosítása