20012
12/20
komment

HARASZTI DÉNES ÉS A KÉZTÖRÉS

Kedves Barátaim és lelkes ólvasók! (Bízom abba hogy nincsen lelketlen olyanom...)

Mostanába kicsit retegve teltek a napjaínk mer bár hogy nem hiszűnk benne de azér a sötét árnya itt lebeg a fejűnk felett hogy mindgyár véget ér a világ. Azér persze igyekesztünk lelki ismeretesen élni (nem csak a közelgő vég miat hanem amúgy is!) hogy ne kelljen szomorkodva az Úristen elébe állni ha mégis csak véletlen be csapna a meteor vagy a Hold vagy egy hasolló vacak. Na szóval a rettegés fagyasztotta szívünkel nagyon óvatosan voltunk minnyájan (főleg mamám mer ő amúgy is tart a comb-nyak-töréstől is nem csak az apokalipszis 4 lovasának vonulásától) de persze hogy az a buta Dénes (az az én) nem tutta át vészelni az egészet és ketté törtem a karom. Borzasztóra fájt és be is gipszelték olyan rosszúl estem rá. Rozálba buktam fel de nem ő tehet rólla. Ő csak egy macska és pici az agya: nem fogja fel hogy mekkora bal esetet okozhat a lábatlankodásal. Azér örömre is van okom mer szerencsére a koponyám és gerincvelőm sértetlen maratt és más ember se sérült meg vagy bútorba se esett kár.

A család szerencsére támogatólag lépett föl. Orvos doktorhoz vittek egyből(!) és ki fizették hogy seciális gipszbe csavarják a karom. Főznek rám valamennyi asszony de szerencsére etetni nem kell mer a bal micsodám bánta a bal esetet. A kívánságaimat majnem maradéktalanúl tejjesítik (azér igyekszek szerény maradni a bajba is: ezzel könnyítem meg a helyzetüket). Apum kicsit bosszús hogy most 4 helyett csak 3 férfi kézre kell el osztania a téli ház körüli munkát és a fát is neki kell hasogatnia (még tartani se engedi a hasábolandó rönköket óvólag). Mamám szerintem sírt a bal eset után annyira aggódott. Nem monták meg nekem de ez a sejtésem. Dinát még nem mertük imformálni hogy mi lett mer a lelkére venné amilyen érzékeny teremtés. Remélem nem figurázza ki hogy fogyatékos lettem mer szeretném maj neki én el mondani. Az ilyet nem pletykából kell meg túdni! Ez az elvem. Még várok vele Karácsony harmad napjáig. Akkor jönek látogatóba unoka tesóim és az egész család előtt be lehet vallani akkor talán több felé oszolik a teher és Dina nem roppan össze.

A gyógyulásba elég optimista vagyok a felcser is csak csupa jóval kecsegtetett szóval nem csüggedek hogy évekre el húzodik ez a hednikeppség vagy hogy maradando károsodást szevedek. Mamám javaslatára amenyire tórnásztatom a bicepszem de csak könyéktől fel felé ahol nem érintett a kárhozat kártékony lehellete. A gipst jövőre fogják el venni tőlem szóval a Szilveszter Estét is benne töltöm még nem tudom hogyan ettöl kicsit tartok hogy fogok két kézzel csillagszórózni idén. Lehet hogy sehogy... Na mindeggy ezen nem aggódok maj meg látyuk! (Lehet hogy rá tudom celluxozni a szikrázó dolgokat ha meg engedik szóval nincs ok el keresedni!)

Szóval a bal eset miatt így nekem eggy nappal korában jöt el a világ végezete mint a maya emberek jósolták de ebbe meg békélek velük mer eggy horoszpók se lehet minden emberre jó. Azér kár hogy ki pusztultak :(

Lécives ti vigyázatok magatokra hisz nagyon fontos a testi egésség is! A végére eggy Benedek Pápai törött kezes áldással kívánok Boldog Békés Pápaian Áldot Szép és Szeretetbe Gazdag Fel Emelő Karácsonyt valamennyi élő lénynek. (Ökomenimusan hogy minden olvasóm magára vegye. Aki nem hisz a Pápába az húzza ki őt a kívánságból!)

karacsony20012.jpg

Komentálj hozzá!
komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kenlee.blog.hu/api/trackback/id/tr254974028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AdamBast · http://soundcloud.com/adambast 2012.12.21. 21:22:03

köszi a jókívánságokat, te meg gyógyulj meg!

"Aki nem hisz a Pápába" ha hiszünk benne, ha nem, attól függetlenül ő létezik :):)

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.01.01. 08:37:50

én meg már jártam is többször Pápán, de ettől meg Nincs szükség rá, hogy mindenki higgyen bene

Léteznek-e fodrászok?
65

Egy ember elment levágatni a haját, és megigazíttatni a szakállát.
Ahogy a fodrász dolgozni kezdett, kellemes beszélgetésbe elegyedtek. Sok mindenről szót ejtettek, végül szóba került Isten is, mire a fodrász határozottan kijelentette:
"Én nem hiszem hogy Isten létezik."

- Miért ilyen biztos ebben? - kérdezte a vendég.
- Nos, csak ki kell nézni az utcára, hogy mindenki megértse, miért nem létezhet Isten. Most mondja meg őszintén, ha Isten létezne, hogy lehetne annyi beteg ember a világon? Hogy is hagyhatnának el szülők gyermekeket? Ha Isten létezne, se szenvedés, se fájdalom nem lenne. El nem tudok képzelni egy szeretettel teli Istent, aki hagyja mindezt körülöttünk.
A vendég gondolkodott egy kis ideig, aztán úgy döntött, hogy nem válaszol a fodrász feltevésére, mert nem akart vitába keveredni.
Miután a fodrász befejezte a dolgát, a vendég fizetett, majd elbúcsúzott tőle és kilépett az utcára. A következő pillanatban szemébe ötlött egy ember, akinek hosszú, gondozatlan haja és loboncos szakálla volt.

A vendég visszafordult, és megint belépett a fodrászüzletbe, ahol megszólította a fodrászát:
- Tudja mit? Nem léteznek fodrászok a világon!
- Hogy mondhat ilyet uram? - kérdezte a fodrász meglepetten.
Hiszen itt vagyok én, én fodrász vagyok, nem? Éppen most fejeztem be az ön hajának és szakállának rendbetételét.
- Nem, nem! - erősködött a vendég. - Fodrászok márpedig nem léteznek, hiszen ha léteznének, akkor nem lennének olyan hosszú, gondozatlan hajú és szakállú emberek az utcán, mint az az ember ott, látja?
- Ah, de hát attól még léteznek fodrászok! válaszolt a mester. Tehetek én arról, hogy az az ember nem jön be hozzám?
- Hát ez az! Isten is létezik! Tehet Ő arról, hogy az emberek nem fordulnak hozzá segítségért? Ezért van olyan sok fájdalom és szenvedés a világon.

forrás: www.uzenetek.com/2012/12/leteznek-e-fodraszok.html#ixzz2GhmoFKBQ

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.01.01. 09:14:00

(de asz jó, hogy nem orbán viktort hibáztatod a bajaidért, mint más index címlapos blogokon)
Web Analytics
süti beállítások módosítása