20012
07/30
3

HÉT VÉGÍ MOVEI: A SETÉT LOVAG FÖL EMELÉSE

SZEREMCSÉRE MOST ÓVATOSAN NEM SPOJLERESZTEM SOKT!

Tisztelt kedves ólvasok. Ezen az utón is köszönöm szépen a ki tűntetö türelmeteket hogy nem írtatok ádáz leveleket vagy telefonos zaklatásokat hogy Dénes te vén gazember, hol van már az a teszt amit ígértél a Denevér-mann filmről??! . Hát örömel jelentem be hogy itt alant lessz mindgyárt olvasható.

Be vezetés: -ként hálát mondok a jó rokonjaimnak hogy megin meg váltották nekem és jelelleg apumnak is a színház jegyet erre a történelmi valamire. Szokásos módra könnyen találtunk bele a moziba annyira meg szoktuk már az utat szóval már "gps" navigáció nélkűl is simán el tudnánk oda menni. Étekként kis adag pattogatott kukoricát és üditöt kaptam (kólát választottam abból a taktikából hogy a bene lévő nyers anyag nem hagy maj aludni. Be-jött!). A szék kényelmes volt kezdödhetet a vetités!

DARTH KNIGHT RYSING - A BATMAN SETÉT LOVAGJÁNAK FÖL EMELÉSE

Mivel ez a mozi film eggy három részes sorozat (ugy nevezet: Tlirógia) végülső része ezér azt nem javasolom hogy valaki csak ugy ripsz/rópsz el suhannyon megnézni mer csalódni fog hogy ki az a Harvi Dent? Ki ez a rendőr? Ki az a Bruece Vayne? De ha már láttátok a Batmanus kezdődik és a Batmanus Sötét Lovagja-át akkor ideje jól meg gondolni hogy azonnal jegyet váltscsatok.

Mert érdemes? Szerimtem igen. Én kicsit alantasabbnak találtam mint az akol korábbi kölkeit de azér nyáron jó ez is. Lehet rajta néha nevetni szép nöket nézni és igazi gonoszok ellen izgúlni. Van benne szív facsarás is meg dráma de a fölnőtt emberek (akiknek való!) azoknak ez már nem árthat eggy cseppet se. A tanúlságokat nem nehéz le vonni szóval tanításból is jól vizsgázik a film. És persze van bene néhány nagy rejtéj is hogy legyen min góndolkozni például.

A fílm arrol szól hogy a Gottam várost meg támadja eggy irtó gonosz valaki (Bane a neve és ilyen randa maszkal takargatja a csúf pofáját). Na és ezt a csúfondáros valakit kell jól kupán vágni hogy meg jöjjön a jobbik esze. Közbe fel lép a színre a Macska Nő (nem igy híjják a filmbe csak mi igy neveztük el az unoka tesómal) és ö is bolonyít egy csomó dologgal. Aztán a végét már nem akarom el mondani. Sőt rend hagyón azt a részt is át ugrom hogy mit akart mondani a rendezö úr mer azal spojleroznák vele. Sajnálom maj leg közelebb!

A véleményemet viszont dacolva a veszélyekel le írom. Szép fílm volt. Nekem jóban tetcett az elsö rész de föleg hogy a második is! Abba olyen jó voilt a Dzsóker hogy ide nagyon hiányzott az álandó feleselése. A Bane nem volt olyan okos meg rettenhetetlen mint a Kártyalapok romlott valakije. Kár hogy az a szinész halálra kábítózta magát igazán. Szerimtem példáúl inderektumosan ez is az eggyik tanúlság hogy nem szabad kábítózni. De most meszire kalandosztam bocsánat. Szóval jó kis film ez gyerekek csak nem a világ leges leg jobbja. De íjen is kell sajnos az bisztos. És ezt nem fitymálolag mondom mer a grafikuma és a szinészek is ki magaslók. Apuméknak az öregek nekünk a fiatalok tetcettek de ez igy van rendjgyén. Sőt (!) az agyatlan robbanásokat kedvellök is nagyon izgúlhatnak mer nekik van eggy meg lepi benne.

Ezel zárom a sorjaimat eggyelőre. Köszönöm a mozis élményt a sok szinésznek meg a rokonságnak is. Viszon hallásra!


4 darab kép illusztisként:


Batman hű rabszolgálja Alfréd Peniworm útba igazít eggy szolganőt. Nem kéne le elenőrizni kedves libériás hősöm hogy valójába ki is ez a delejes tekintetű némber? (De!)


A Gottami Zsernyákság be kerítete a döbbent Setét Lovagot. Na most azonnal gondolkozzatok el jó méjen hogy valójába is a gúnyás kivagyi fene gyerek (a Batmann-ra célzok) -e a gonosz vagy mást kéne hajszázni inkáb?!


Az a disznó Bane eggy halott ember képével tartya sakkba a várost. Csúnya zsarolás ez kis barátom még megfizethecc ezér a gusztustalan trükkér!


A kis Kandúr Szuka nagy koncertálással vonúl börtönbe valamiér. Vigyáz magadra kis anya mer ottromba féreg fajzatok leshetnek ki álmodba vagy ilyesmi...

Címkék: film
Komentálj hozzá!
3 szólás

A bejegyzés trackback címe:

https://kenlee.blog.hu/api/trackback/id/tr94687334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2012.07.31. 15:21:41

:s
hát nemtom mit sójjak

az jó, hogy nem szidod le a filmet, de nem is dícséred nagyon
csak nehogy egy mérges Badman hívő rárontcson ezért a családodra, ahogy amerikában is tette, mert felmérgelted a nemdícsérésssel

sajnos a kitalált történetek hívei elég instabilak idegi értelemben, elég megfigyelni az evolúció, az ősrobbanás, vagy a milla/ellenzék programjának híveit

egyépként az miért írtad, hogy BudMan szolgája liberális?

Ken_Lee · http://kenlee.blog.hu 2012.07.31. 16:21:20

@wmiki: A támadásoktól nem félek szerimtem ilyenér nem pofoszkodnak senkik. (Rosszabat ne is mondgyon senki mer pláne!)

Az Alfréd szerimtem nem hiszem hogy libeláris (hisz akkor nem is szolgázna fel tételezhetőn!) hanem arra céloztam hogy libériás. Az eggy ruha gönc a nagy úri házakba így mondgyák és az alantasok visselik nap mint nap.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2012.07.31. 19:42:21

@Ken_Lee: ja étrem :s

ezexerint fére olvastam az írásodat, nemtom hoty történ7ett +, biizstos véletlen volt, mint amikor felrobbanik a naty semmi, aztán kialakulnak belőle a komplex rencerekk, ahogy a szent tudomány is mongya
Web Analytics
süti beállítások módosítása