20011
09/20
komment

ORBÁN VIKTOR SZERETTEM VÓLNA LENI

Hát nem jó dolgok vóltak ma velem az életembe. Kicsit veszekettünk is ithon a családba be vallásom szerint sajnós :SSS Ez az egész micsodaság azzal kezdődöt hogy ozsonna közbe azt találtam mondani hogy:
– De szeretnék Orbán Viktor lenni.
– Pssszt besúgók lehetnek itt! – súgta habzás nélkül mamám.
Nem értetem miér mondgya ezt.
– Az a világ már elmúlt Nagymama!

Na ezt nem kelet vólna szóvá tenem rá fokozásul mer meg kongatta a vész harangot és össze is hívta a családi nagy tanácskozást (nem a kuppakot!!!) hogy beszéljük meg a hülyeségemet. Monthatom milyen rosszul eset hogy én álok a pellengéren eggy buta ki jelentés miat. Apum össze vont szemőldökkel űlt szembe velem. Tesóm most szabadulást kapott és kinn kelet játcania a kertbe Latikáékkal. Egyedül anyum próbált védni hogy nem csináltam nagy kalamajkát. Persze mamám kötötte az ebet a karóhoz hogy valaki meg hallhatta volna és akkor abból nagybajunk lehet és nem csak nekem hanem az egész családnak. Ki tudja alapon! Még az a magyarázat se tudta ki térítni ebből hogy ma már ebből nem lehet nagy gónd leg feljebb a szomszéd vigéc (aki anyum akarta el csábítani....) ki nevet de az kit érdekel.

Apum aztán rendesen el magyarázta (mi után mamám nem bírta idegekkel és el ment macskapiszkot szedegetni) hogy az öreg hölgy-re való tekintettel nem szabad ilyen dólgokat mondani mer ő még eggy másik korszakba nőlt fel és bizony-bizony akor még ez nagy bűn let vólna! Ettől félemlült meg hírtelen a kakaó ivás közbe. Most kicsit nagy a lelki fúrdalásom pont e miat hogy így ki frászoltam. Sose fogok előtte ilyent modani többé. Se Messzi vagy a kiválló Kejta úr se senki más nem akarok maj lenni már soha!

Komentálj hozzá!
komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kenlee.blog.hu/api/trackback/id/tr873242175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AdamBast · http://soundcloud.com/adambast 2011.09.23. 15:46:32

mert neki mindent szabad? vagy miért? :):)

Ken_Lee · http://kenlee.blog.hu 2011.09.23. 18:41:51

@AdamBast: Nem hanem azér mer ő edid nagyon sok érdekes foci mecsen részt vet. Példáúl: VB döntök. EB döntök. BL-l döntök. Magyar válogatot mecsek (a finn ellenébe játcódóra szerettem vólna aktuálisan meg jeleni de apum sokallja hogy 7 vagy 8 ezret ere költsönk. Én is inkáb lajhártra tenném félre...). A Videoton United meccsei kivételt képeznek azok nem érdekelnek engem.

AdamBast · http://soundcloud.com/adambast 2011.09.25. 20:20:52

hahaha! ez aztán az indok!
zseni vagy
Web Analytics
süti beállítások módosítása