20011
06/01
komment

33-MADIK TEST: LA NOIRE - A FEKETESÉG

A mút hét végéböl a szónbati dél utánt és estét unoka tesóméknál tőltötem (B-L fotball mecs nézés céljából érkesztűnk oda. Az eredmény az let hogy nyert a Barszcelóna aminek ratulálok. Jó kis ízgi valamit láthatunk!). Eböl az alkalombol készitetem el az elsö ínterjus testem amit megin eggy kisérleti ravúrnak szánok. Azér alakúlt így mer ezzel a gemmával csak a kedves rokonom játcott és a ki kérdezés álltal fogom össze testelni. Ízgi experymentyia jön (léci hogy ne horgyatok maj le miatta ha roszúl sűlt ki).

ELSÖ INTERJUS (EGYÉPKÉNT 33-ADIK) TESTEM: LA NOIRE - VAGY IS: A FEKETESÉG

Haraszti Dénes: Tiztelt rokonom lécives meséld el (tegezní fogom mer jól ismerem ne rönyöködgyetek meg!) hogy mi a játék lényegje!
Unoka tesóm: Na ide figyelj Dénes! Ebbe a játékba az a lényeg hogy a közép korba vagy amerikába és eggy nyomozó kopót alakítc ki. Sok féle bűn tényt kel maj ki vizsgálnód és le csukni (vagy gyílkolászni) a vétkes lelkeket. Ezér vagy rend őr!

HD: Jó-jó már értem is. Szóval sokat kel kérdezösködni meg üldözni maj. Látványra hogy tetcett neked? Élveszted? Ki elégitete az ígényeidet? Vagy fitymálni fogsz megin szokásod szerint?!
U.T-m: Szép 3D-és a grafika. Nekem nem tetcet a fakósága meg hogy olyan borongós néha mer én a szin origát részesítem előnybe. De mível te olyan művészi vagy ezér neked bisztos hogy tetcett vólna. Maj mutatok képeket és meg is látod! (Ekor fel álltúnk és meg mutata) Az alakok igen szépen meg vanak csinálva és Dina is élveszte volna mer nagyon szépen mozog a szájuk és az artikúlációjuk is. Úgy túdom ezt kedveli a tesód. (Ebbe téved nem tudom miért monta ezt). A harci effektek is jók de a COD-ozásba azér sokal szebek eszt ne felejcsd el maj a pontozásba!
HD: Rendbe. Akor ezek alabján 4,5 pontot adok rá föleg mer a város elég szép let és a többi dolog se rusnya vagy ijesmi.

HD: Most próbáljuk meg beszélní hogy mennyire játcható a gemma. Lécives erröl mesélj az olvasóknak!
U.T.-m: Rendbe el fogadom az ajánlatot. Be vallom hogy jól jácható volt. Az írányitás remek. Tetcett. Sok gonbot kell használni hozzá de meg éri be magólni a ki osztást mer akkor ügyesebben lessz élvezhetö a játék élményre. Meg dícsérem a játszchatóság programozóit hogy példáúl a kamera nem mozog össze vissza. Erre irto kényes vagyok szóval positíveum ez a része. Mi mást monthatnék? Pontozd le inkább Dénikém.
HD: Akkor 5 pont lessz a jussa erre nem szaporítok több betűt.

HD: Térjűnk rá a hangok szeperére.
U.T-m: Jó-jó a hangjai de be valom hogy ere nem szoktam anyira figyelní hogy részletesen ki oktassalak belölle. Másod részt meg sajnós a szomszédba székellö terhes anyúka miat nem túdom mostanába ordíttatni a lődözős játcásokat mer irtóra rijogás erre a pocakos némber. De semi baj azér élveszhetö volt ez a részlete is a játéknak.
HD: Így már minden világos habozás nélkűl 4 pontra értékeled a sekciót.

HD: Na akkor most az jön hogy a gemma hangúlata. Hogy érezted magad játcás közbe? Ki vert a víz? Vagy únadkoztál?
U.T-m: Hát közepesre vizsgázott ki a játák ebbe a szempontbol. Képzeld el hogy egycer-egycer tisztára zsernyáknak éreztem magam de olyan is vólt hogy már úntam a nyomozást és inkább mentem vólna focizni de azt meg sajnos nem programozták bele. Az igazi jó hangúlatja az esti pályákon van nem csoda a címe (az hogy A Feketeség a szerk.). Dióba öntve ennyi a lényeg. Ez alapján pontozál lécives kis barátom.
HD: Rendbe villám sebességgel ki osztom a 4 pontyát. Köszönöm.

HD: Már csak eggy dologról mesélj nekem kedves rokonom. Még pediglen a ki tartóságáról.
U.T.-m: Én a helyembe erre 5 pontot adnék mer még mindíg nem értem a végére pedig már 8 órai játék időm is bene van! Kel rolla még mondani valamít? Multyija azt hiszem nincsen mer a menu-be még nem találtam meg. De nem róvom fel ugysincs meg eggy barátomnak se idegenekel meg irtózok játcani. Pekkemre.
HD: Semi baj elő fordúl az ilyen. Dinát példáúl eggyáltalán nem is engedik erre fanyalodni szóval ne agódj. Cserében 5 pontot kapsz erre a részlegre.

HD: A végére is értűnk a rovatoknak már csak eggy van vissza. Lécives ajálld és ne ajálld másoknak ha kérhetem.
U.T.-m: Már vártam hogy ezt kéred.
Akiknek ajállom:
- Akik rendörök mer gyakorolhatnak
- Akik szeretnének rendőrözni mer ki próbálhattyák

Akiknek nem ajállom:
- Akik bűnözök mer rosszúl fognak álmódni tölle
- Akik nem szeretik a sötétcséget vagy a közép kori Amerikát

HD: Akor már nem is maratt hátra más mint hogy verdikuumozzúnk.
U.T.-m: Szerimtem meg érdemelte a pontozásodat mer nekem tetcett tulajdón képen. Nem ez lessz a kedvenc gemmám holnaptól fogva de végig fogom játszcani.
HD: Pontokra 22,5 tized jöt ki a számolón. Nem is vártam kevesebet mer ez bizony szép eredmény A Sötétcség-töll! Köszönöm a segítségedet kedves vérem (és tesóm is hogy tartota a mikrofon diktafónt az interjúhoz).

Komentálj hozzá!
komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kenlee.blog.hu/api/trackback/id/tr512946336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Morbus_Hungaricus 2011.06.02. 09:33:55

Jól sikerült teszt, és nagyon jó ez az interview műfaj, gratulálok. Esetleg készíthetnél más témákban is ilyen beszélgetéseket. (Tesóddal, vagy mamáddal például.)

Ken_Lee · http://kenlee.blog.hu 2011.06.02. 09:39:45

@Morbus_Hungaricus: Nem is rosz ötlet! Gemmás interuim vóltak már (a 3 leg nagyob jappán pogramozó úral) de nem játék témába még nem csináltam ilyent. El gondolkosztató hogy bele vágjak! Mer tetcik a lehetöség és szeretek másokal beszélgetní is.

Morbus_Hungaricus 2011.06.02. 11:05:07

@Ken_Lee: Tényleg, a japán programozós. El is felejtkeztem róla, pedig nagyon tetszett az a beszélgetésed is.

Plexxi 2011.06.02. 13:52:11

Blogolás helyett ajánlom szíves figyelmedbe a MAGYAR HELYESÍRÁSI SZÓTÁRAT, ÉS AZ ÁLTALÁNOS ISKOLÁS NYELVTAN KÖNYVEKET!

Ken_Lee · http://kenlee.blog.hu 2011.06.02. 14:50:55

@Morbus_Hungaricus: 3 darab is vólt belölle külön jappán emberekel. Magyarán meg fogalmazva: ez a negyedík interjum pluszba votl eggy ahol engem akasztotak fel az az interjultak ki. az is érdekes kalland volt nekem fetrengözni a hír névbe. De az már régen volt szóval csak szép emlék és nem vagyok rá be kébzelt.

@Plexxi: Bocsánat!!

Van 2011.10.06. 17:03:18

Émég nem jácszotam ezel, de nagyonfel keltetétek az érdeklödéssemet!! Nem tudod demója kipórbálató van.?

Ken_Lee · http://kenlee.blog.hu 2011.10.06. 22:19:10

@Van: Eszt nem túdom hogy Van-e (kicsit játcottam a nevedel ha nem veszed sértésnek XXD)
Web Analytics
süti beállítások módosítása