20010
09/28
komment

25-DIK TEST: A KASTÉLY PÚSZTITOK

Sziasztok kedves olvasó barátaim! Jelelleg egy újab játék testtel jelenkezűnk a rokonságomal akár tetszcik akár nem (remélem igen). A mostani le írásom tárgyába eggy kicsit öreg Inter Nettes játék szerepel ami az hogy a:

KASTÉLY PÚSZTITOK (angolúl: Castle Crashers)

Most ki vételesen az X-BOX-360-osok is ki olvashatnak mer ez eggy multy gépes gemma sőt a mikrosoftos gépre már le is járt a szabatossága olyan öreg rá...


A játék lényegje
Nem más mint már megin a púsztitás és őldöklés balról jobra szrollozódás közbe de mivel nem túl véres ezér meg engedőleg viselkedek a kicsikel szenben is: játcátok csak nyugottan (sülői fel űgyelés közbe). Mível lehet egyszcerre többen is játcani (négy-en!!!) ezér most mi is úgy csináltuk. Únoka tesóm választota a kék lovagot anyuja a naracsosat tesóm a zöld herceg vólt én meg a piros hírót kommandíroztam ki az ölés véres patakjaiba amig meg nem váltotuk a mese világ drága herceg kisasszonkáit a Gonosz Mágús sárgán rothaddo villás karmaiból :S Mindenki pontozni fog!


A látványoság
Nekem személyem szerint tetcet mer kicsit rajzfílmes és főleg általába aranyos is. Szuper jó ujjítás vólt hogy tettek bele kedves álat manókákat akik segétkeznek a jáchatóságba és ez a női neműeknek extrán tetcett. Elég jó változatos is mer ezer féle fajú szörnyeteg elen kell gyilkolászni és ezér nem únalmas hogy már megin egy tolvaj jön vagy már megin egy vérmedve támad. Ilyen eggyáltalán nincs!!! Én 4,5 pontot adok ki mer sajnos ki hagyták belölle a csillogó szép effecteket. De most csak lásuk a rokonnyaimat:
Tesóm és néném: Mivel nök a szép érzékükre hivadkozva 5 pontba makszimálták az osztásukat.
Unoka tesóm sajnós csak lehordólag 3(!!!) pontot ad mer szerinte semi 3D nincs bene (ebbe van igasság be valom).



A jáchatóság
Nagyon vegyesen fogom értékelni eszt a sekciót ere előre figyelmet kérek. Eggyrész jó mer egycerű (X: úgrás, Kocka: kis csapás, 3szőg: nagy csapás, L2: pajzsolás, R2: mágjázás) pluszba lehet variázni hogy milyen állatot édesgessűnk magúnk melé hogy legyen már szíves és segitcsen ha megkérhetném. Nekem a Kostulok vólt a kedvencem mer ügyesen le dőnti a gonoszt a lábáról és akkor lehet a belén ugrálni úgy hogy ő meg se túd mozdúlni annyira fáj a hasa ilyenkor! Unoka tesóm a Vér-Denevért favórizálta mer hogy az meg rá veti magát az ellenség alantasaira és szét marcangolja a fejét és közbe fröccsög a vér. Nagyon látványos! A nők pacifikus dolgokat választotak. A hátránya az ennek a résznek hogy iszonyatra be görcsölt meg talán hüvely gyúladást is kapot a nagy ujjam annyira sokat kell nyomni a gombokat :S Ki is találjátok menyit attam rá? Igen. 4,5 a jó tip!
Tesóm: nem panaszkodot és ügyes is vólt szóval: 5
Nagynénikém: nem értette hogy mit kérdezek nem pontozot
Unoka tesóm: sajnálta hogy a kamerát nem lehet pörgetni ezt hiányoságnak róta fel ide is fitymálólagos pontot rakott (3).



Zenebóna plussz hangok
Elég jók a puffanások meg kard csapások hangjai szóval ere nem panazkodok. A zene szép de anyira nem hogy este is dúdorásszuk séta fikálás közbe. Amit nagyón hiányolok belölle hogy eggyáltalán nem beszél bene senki! Csak motyognak meg ilyesmi mint ha hülye gyerekek lenének :S Enél én sokal töbet várok eggy 21-gyedik századí prógramba már!! (Jó a mencsége lehet hogy eredetíleg X-BOX-ra készűlt ki már régeben de akor se bocsátok meg tejjesen most) Meg se kapja a magzimális pontot. Véresen bőlcs szigorom súlytása álltal 4 pont fog most ki jútni a körmeim közűl.
Dina: le utánozott és 4-et oszt ki
Nénikém: amikor eröl vitatkoztúnk akor el ment fel ba habarní a mirelit tök főzelékt szóval nem pontoz most
Únoka rokon: Tartya magát az elveihez és 3 pontot ad mínd össze.



Hangúlat
Na ez a rész gyülőlcsöző lessz mer iszonyat jó hangúlat uralkodott játcás közbe. Harsányan nevettünk a gyilkolászáson meg a fő elenségek le győzésekor rá adásúl ügyesen bísztattuk mindíg a leg keveseb életű valakit hogy ki ne nyúvadgyon legyen kedves ha volna olyan jó hozánk. Szóval remekbe vólt csinálva az élmény sokal tartozok ezér a készitöknek. Perp pillanat 5 pontal hálálkodok nekik vájjék egésségűkre.
Rokonok is csatlakoztak 1 öntetűen nem volt víta szóval 5, 5, 5 pont háromszor.


Kitartás
Szerintem jó mer bele tellet a szonbat és vasár nap is hogy végig játcuk (meg engették anyumék hogy ot alúdjunk kivételesen. Dína a kanapén kapot szálást én meg unoka tesóm szobájába a földön (nem fásztam fel)). Szóval szerintem meg atható a 4,5 point amit ki gondóltam. (Egy kis ugy nevezet kulisza títok: nem akartam maximálist mer adigra unoka tesóm már nagyon maga bisztosan le orrólta a gemmát ez ügybe).
Tesóm: idegenkedet a pontozásától mer nem érdekli ez.
Unoka tesóm fitymázta hogy milyen könyen végig játcottuk: 2(!!!!!!!) pont
Néni: Ő nagyon szereti ezt a dolgot szóval egyböl 5 pontot adot ki és eggy hoszas índoklást tartot hogy miér legyűnk ki tartók az életbe (szerintem félre értete a kategóriát de nem akartam vitatkozni eröl mer akor sose végzűnk)



Ajállások :( vagy :) ? Keresdd magad!
Akiknek javaslom:
- akik szeretnek véres harcba vonúlni álati segídcséggel
- akik túdnak multy plajerozni mer ebbe az az essencia

Akiknek nem ajálóm:
- akiknek könnyen görcsbe lábad az ujjúk
- egyedüli gemmásoknak mer úgy úncsi lessz bocsánatot kérek érte


Verdiktuúm
Beszéjenek a póntok: nállam 22,5 pontosan jó gemma, tesómnál csak 19 pont a jussa, néném 15 pontra értékelte (:S) unoka bátyám meg 16-ra (:SS). Eből ara kövedkeztetek hogy nekem tetcet a leg jóban én a játékoktól szokatlan női rokon vólt a leg kritikásabb sajnós. De ilyen a Való világ is ebbe nincs kétcségem. Szerencsére van Demó-ja is a PSN netvorkon szóval akár ki is próbálhatya az a valaki aki most olvasa a cikem.
Köszönöm a család tagjaimnak és tesómnak hogy segítetek. Viszont látásra!!!
 

Komentálj hozzá!
komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kenlee.blog.hu/api/trackback/id/tr82320510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Morbus_Hungaricus 2010.09.28. 15:29:32

Remek! Külön gratuláció: "szerintem félre értete a kategóriát de nem akartam vitatkozni eröl mer akor sose végzűnk"

Ken_Lee · http://kenlee.blog.hu 2010.09.28. 17:50:37

Köszönöm hogy tetcik! Sok kicsit féltem hogy már nem túdok jól fogalmazni ilyent de jó hogy cáfoltál meg ilyenek. Köszi a tetszcést!!

AdamBast · http://soundcloud.com/adambast 2010.09.28. 19:11:49

Á ki akartam próbálni de most nézem h PC-re nincs is. Kár :(

Ken_Lee · http://kenlee.blog.hu 2010.09.29. 11:18:32

@AdamBast: Bocsánat hogy tévesen kecsegtetelek! :S Próbálj meg youetub-on nézni eggy vídeot rolla és azt gondólni mintha te nyomogatnád a gombokat job ötletem nincs :((

DartagnanX 2010.09.30. 20:48:26

Nagyon jó kedvcsináló. De sajnos nem tudok multiplalyerezni. Így nem is akarom magamat untatni ezzel. Pedig igazán jó írás!

Ken_Lee · http://kenlee.blog.hu 2010.10.04. 18:31:23

@DartagnanX: Na akor ere jó az ajállásokos rész XD Örűlök hogy sikerült ki óvni a dologtól és nagyon köszi a dicsérőlegességt!
Web Analytics
süti beállítások módosítása