20010
06/24
0

HEAVY RAIN JÁTSZCÁSI NAPLÓ FINÁLE RÉSZ

18 ÉVESEN FELÜLIEKNEK AJÁLOT! VIGYÁZATOK MER SPOJLEREK VANAK A KALADBA!

ELÖZMÉNYEK: 1. RÉSZ - 2. RÉSZ - 3. RÉSZ - 4. RÉSZ - 5. RÉSZ


Leg útob ot hagytúk aba hogy látjuk ahogy a kis gyilkológép tesójából kiszál a lélekje de előtte ki mondgya az Origamista nevét: Scottie... (azaz be azonosítva: Scott Shelbi a dagadék magán nyomozó!!! (Igy már értem hogyan csókolózhatot a prostitúáltal. Egymásnak valóak...))

A gyílkos lelkébe
Iszonyatós sok hatás alá kerűltünk hogy ez az ember volt a könyörtellen gyílkos. Akivel ennyit játcottúnk!! Alig térűnk magúnkhoz az émelygésböl meg a fel lángólt gyülölet emésztéséböl de máris megin vele kell lennűnk. Épen othón van a szemétláda és az össze gyűjtögetet bizonyítékokat égeti el eggy kukába. A telefónt amit az öngyílkos mamátol lopot. Hasszán cipös dóbozát. Saját anyuja fényképét. Az éjcakai pilango borítékját. A halot Mamfréd noteszát. Csúpa fájdalmas emlék tépődik fel bennűnk. Remélem a pokolra jutúnk vele mer most nagyon ingerel a zsiros pofálya :S

Maddison menekűlése
Mível Madison már túdja a nagy títkot ezér következőleg a formás asszonyság meglátogatja a gyilkos lakát. Mivel szerencsére nem vólt otthon az őrűlt, be loppakodva kicsit ki kutathatjúk a kegyetlen ördög fészkét. Épen mikor a szekrényét túrtuk és meg találtuk a rendör rúháját akor toppant be a mázsás szörnyeteg és nem túl meglepetésre minket is meg akart őlni. A felbőszűlt álat be lököt a titkos szobájába ahol az orkideáit tenyészgette meg a számitó gépével tervelte ki az őrült hülyeségeit. Na mivel itt nem akart nagyon bántni ezér meg nésztem a lap topját (szerencsére olyan jól el beszélgettem anyujával hogy ki tuttam találni a jelszot). A masinát át nyálazva ki ötlöttük hogy hol van fogva tartva Shaúnka. Na ez jó hir viszont sajnos el kezdet valami hülye fűst be áramlani a szobába és erősen köhögni keztűnk. Szét is vertük a falat és át másztunk a fürdöbe a bisztonság kedvéér. Na ot észre vettem hogy ég az egész ház. Basszús kúcs ettől féltem végig hogy agyon fogunk égni :S Na akkor meneküllés van kis barátnöm! Jól be vizeztűk magúnkat hogy azér ne főljünk meg egyböl. Sajnos akkora lángok állnak a házba hogy irtóra igyekeznűn kell és a nagyszoba ablakán nem tuttuk ki vetni magúnkat. Szóval inkáb be komandósztam magamat a konyhába és be bújtam az asztal alá félelmembe. Persze ekor meg el kezte mutatni a tévé hogy a nagyszobába eggy gáz palack mindgyár robban. Ez igy nem lessz túl jó szóval inkább ki másztam az ablakon és utánna át úgrattam a lépcsöházba. Pont ki tuttam menekülni amikor velőt rázó robbanás tőrtént és minden meg semmisűlt. Szerencsére az oroszlán szívű hölgy meg mi életbe marattunk és gyorsan fel is hívtam Mars apuka úrat hogy igyekezzen a kis fiához mer ez a cím (és ekkor be montam a telefonba).

Kisfiam de jó hogy ujjra látlak!
Ez lessz a legutólso sapter és az van hogy éppen meg érkezünk apuval a meg fejtet címre. Be viharoztúnk a nagy raktárba és tórkúnk szakattából üvöltöztük hogy: SHAÚNKA, SHAÚNKA MERRE VAGY DRÁGA KIS FIAM??!! SHAÚNKA!!! Nagy szerencsénkre meg találtuk a trón örökösűnket és még életbe is vólt! Irdatlanúl le vertük a lakatot a vízbe úszo veremjéröl és ki ráncigáltuk az gyílkos folyadékboll. Szegénykém teljesen át volt ázva és a kezűnk köszt múlt ki. Na de nekünk se kelett keveseb eggyböl szívmasszást alkalmasztunk rajta és lélegeztettük is. Órjási nagy szerencsénkre fel köhögött és életbe jött. Már alig mertem remélni. Órjási nagyot ölelkesztünk de akkor nagy szomoruan eszembe jútott hogy basszús kúlcs! Meg ittam a mérget. Most menten el púsztolok a kicsim szeme látára. Épen el kesztem győzködni hogy semi baj nagyon szeretem atól még hogy most mindjárt el enyészek, eggyáltalán ne agódjon. De nagy csodálkozásomra nem pusztúltam el. Érdekes. Érdekes. Ezek szerint nem is méreg volt a filolába. Na de nem volt idöm ezt jól át gondólni mer megjött Medizon lélek szakadva nyomába a gyilkos gaz emberrel. És hiába könyörögtünk neki az életünkér nem volt hajlando komromisszumokat kötni le szögeszte hogy ki nyúvaszt minket akármi tőrténjen. Kicsit dulakottunk vele aminek az let a vége hogy hasba lőtte az apukát és össze csuklottunk mint egy marionás baba akit durván a főldre dobnak.
Na a gyilkosnak se kelet több: kéjkedve nézett Medizonra hogy őt is le puffantya de az okos nő el futott (Shaúnér ne agódjatok ő elájúlt és nem látot eböl a hororbol semit se). Hát szóval jó nagy fogócska kezdődött aminek a végén eggy irdatlanúl magas darun tanyázva kötöttünk ki és ott zaklatot az Origámista. Már majnem valóba ki nyúvasztott amikor a semiböll eggy lövés dőrdűlt fel: az apuka gyomor szájon lőtte a hájas kaszást. Nagyot imbólygott a halál lovagja majd a pokol mélybébe hullott a szárnyát szegett fekete angyall. Ki púrcant véglegesen. Mindenki fel lélegeszhet ez a dög már senkit se bánt.

Epylógus
Ebbe a részbe mutatják be hogy kivel mi lett. Lásuk csak ha kiváncsiak vagytok rá.
Apuka, Medizon és Shaunka: ujj lakásba kőltöznek eggyütt nagy szerelembe. Vidámnak néznek ki mer már nem kel rettegniűk hogy valaki rá tör az életűkre.
FBÍ ügynök: Kicsit sápatt szegény és le is van tőrve a kudarcossága miatt. A fönökének oda adgya a le mondását és a szemüvegét is. Aról nem szóll a fána hogy ez után miböl fog meg élni. Kícsit sajnáltam.
A rendörfönök: Le mondásra kerül mer nem tutták ki nyomozni a gyilkost.
Selbi "úr" a gyilkos: el temetésre kerűlt.
Laurena a prostituált: Nagyot csalodott hogy a kisfia gyilkolójával ölelkezett meg csókolódzott. A végén le köpi az elhúnyt sirját. Elég pirmitiv meg óldás de eggy ilyen életü nőtöl nem szokatlan ez a visselkedés.

Enyire emlékszek szerintem más nem is vólt már.

Szóval it a vége. Nagyon izgalmas vólt. Ezen kivül még kábé 17 féle be fejezés léteszhet de azokat már most nem fogom le naplozni mer kicsit meg úntam. Ha van kedve valakiknek akor én szivesen bisztatóm hogy irja ide (a komentelésbe) amiket látot hogy jókat nevethesünk vagy szomorkodhasúnk eggyűtt!

Köszönöm a tesóm meg mindenki más segitcségét is! Speciálisan unoka tesomnak aki kölcsönbe atta ezt a gemmát. Ísten veletek és sok boldógságot kívánók!

Eggy szomoru jelenett, akibe eddig szívesen bujtunk eggy vérveli gonosz tevö!


Medizon élete nagy veszélybe forog, szerencse hogy az elbizakodott marha tűzhalált szánt a kedves hölgynek és igy vólt idő menekűlni.


Eggy ujj család szűletet, remélem bóldogan éltek mig a mennyórszágba juttok míndnyájan! (Bútorókat vegyetek!)

Komentálj hozzá!
Gyerűnk! Lécci!

A bejegyzés trackback címe:

https://kenlee.blog.hu/api/trackback/id/tr462101272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Web Analytics
süti beállítások módosítása