20009
12/05
komment

BESZÉLGETÉS HIDEO KOJIMÁ-VAL

Sziasztok!

Most a változatoság kedvéért meg mer eggy jó ujság irónak ilyet is kel gyakorlnia nem testtel hanem egy interjúvolást csináltam. az is lehet hogy páran ismeritek az alanyomat akit úgy hívnak hogy: Hideó Kojima úr. Kezdgyünk ís hozá a Japán Zsenivel készűlt beszélgetésnek (csak el képzelt interjuvolás nehogy féltékenykedgyetek hogy valóba találkoztam vele sajnos):

Ken_Lee: Tísztelt Kojima úr! Engedtesék meg nekem hogy meg köszönyem a beszélgetést az olvasóim nevébe is. Rendes dolog volt.
Hideó Kojima úr: Nagyon is szívesen adok interjút Önek.

KL: Elsö kérdésem az lene ha szabadna túdnom tísztel úram hogy melyik a kedvenc játéka amit Maga csinált?
HK: Én nekem a Metal Gear Solid sorozat van a szívem csücskébe zárva. Tőb okból is. Szúper storija van jó grafikát csináltunk neki és míndíg öröm le üllni eggy kicsit lődözni belé. Aról nem is beszélek (kár majd meg kel kérdeznem leg közeleb, a serk.) hogy a szereplök is menyire kedvesek nekem.

KL: Őrülök hogy ezt monta. Mível én is szeretem eszt a játékot.
HK: Ígen nagyon sokan éreznek még igy a világba. Sőt olyat is halotam istenitik valakik. Enek nagyon őrülök a tetszcési indexének.

KL: Hát igen csak gratulációval lehet beszélni rolla. Aszt tesék meg mondani hogy mi lesz a következö rész tőrténete!
HK: Az kedves cik iró úr sajnos még hét pecsétes títok eről nem beszélhetek a halgatást kényszeritem magamra.

KL: Nagy kár csalodotak lesznek az olvasok. De nem akarom tul feszitni a hurt. Beszélgesünk másról. Engem nagyon érdekelt hogy mi lehetet a móndani valója a gemmának vagyis sórozatnak.
HK: Elösször is az hogy figyelj csak ide kedves játékos! Hiába űlsz a foteledbe kényelmesen a nagy melegbe azér vanak veszélyek a világba amiket hösöknek kel helyre hozni. Példáúl Sankénak és eszt jol jegyezd meg. Aztán hogy sok kegyetlenkedésre lehet számítani az életbe de ne agódjon senki mer ha elég bátór és jo a szive akor tul élhet akár mit is. Még azt is bele akartam súlykolni a kedves játékos fiatal emberekbe hogy nem a gyílkolás meg ölés a legjób dolog hanem lehet meni altatós pisztolyal is meg kimélve a drága életek milióit. Ez a leg fóntosab hogy senki se váljon gyilkosá ha van rá modja. Eszt szeretem vólna el érni.

KL: Nálam síkerűlt meg igérhetem és sok más embert is ismerek még magamon kivűl. Tesék tájékosztatni minket hogy készűl-e másik fajta játék a boszorkány konyhába? Legyen már kedves meg mondani ugyan mégis mire számithat egy rajongoja?
HK: Nagyón is sok terv kavaróg a fejembe de mível év tízedek is el telhetnek a ki prógramozásukíg ezér nem csígázom fel senkinek a zsigereit. Csak anyit szeretnék mondani ebbe a témába hogy bizóny ám jól gondolja kedves cik iró úr sok míndent tervezek a játkos világnak!

KL: Végezetűl azt tesék meg mondani hogy melyik a kedvenc álata.
HK: A lajhárt (nevetve mondgya meg el érzékenyűlve gondol rá).

Ez vólt a tökéletes záró szó szóval itt most aba is hagyjuk. Víszont látásra.

Címkék: interju
Komentálj hozzá!
komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kenlee.blog.hu/api/trackback/id/tr191576362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Web Analytics
süti beállítások módosítása