20009
06/16
0

MGS4 JÁTSZCÁSI NAPLÓM: 5. RÉSZ

Kívételesen Mei Lee hajóján ébredünk föl (Oktakon remélem nem haragszol!) és pont ő (Mei) magyarázza hogy hogyan fogjuk meg támadni Liqvid hajóját. A cél az hogy ne atombombázhasson meg hogy levirusozzuk a számitó gépét és hogy őt magát a főfőgonoszt is móresre tanítscsuk. Felkészültem mehetünk a végső kűldetéser.

Mikor oda érünk a hajóhoz akor elkezdenek lövöldözni egymásra a két nagy csatagép. Ez az így be tudunk katapultozni. Meril jön még velünk mer Akiba Joni a tengerbe búcskázott. Gratulálok remélem tudsz uszni ha már katapultozni nem tanitott meg anyud. Szóval ketten maradtunk a barát nőmmel de ő meg máshova ugratott. /Hova sietsz Merilin megin te akarsz rendet rakni helyettem??/ Na mindegy akor egyedül küzdöm be magam a hajó méhébe. Sok békás ezt nem akarta őket kegyetlenül le lőttem (bocsánat érte) és volt pár tehéngekkó is. Őket meg a Farkaskutya nagypuskájával ártalmatlanítottam a szét robbanásukig. Utána egy elég szép körterembe találtam magam. Végre itt vagy Meril már mindenhol kerestelek! De ekkor békások támadtak ránk szóval nincs idő ölelkezni mert gyilkolászás jön.

Mikor végeztem a békasereggel végre Akiba Jonni is feltűnt de nem magyarázta el merre koszált. Remélem nem sántikálsz rosszba! Na de megin nem volt időm foglalkozni a barátaimmal mer jött az utolsó gépszörnyeteg a Sikoltó Sáska (Screaming Mantisz). Felélesztette az elhullt békásokat és Merilinnek is marionás babásat játszcott! Te kegyetlen gonosz ne használd játék szerként a barátomat!! Sok küzdés jött de nem akart sérülni a Sáska. Na akkor mi legyen?? Akkor én is bántom a te barátaidat! És bele lőttem a két babájába amiket el ejtett én felvettem mert azt gondoltam hogy azokon keresztül szálja meg a másvalakik lelkét. És jól tettem mer a baba bábukkal már gyerek játék vólt a legyőzése. Jött a szokásos ölelkezni vágyás. Ilyen gonosz nem nyúlhat hozzám szóval le kábítóztam (ölhettem is volna de jó kedvembe talált!).

A harc után megin békások támadtak. Azt beszéltük meg Merillel hogy ő védi az ajtót én meg megyek a mikró sütős folyosóra ahol a számító gépet kell vírusozni. Fájdalmas szivvel hagytam magára a bízalmasomat. Most rajtad a sór hogy békákat löj. De olyan sokan voltak hogy ki fogyot a lő szere. Bajban vagy vigyázz Meril!! Szerencsére be szállt a lövöldözésbe Akiba Jonni. A nagy harc annyira fel izgatta őket hogy a végén össze akartak házasodni. Jó én nem állok az útatokba. Sok boldogságot de nekem most más más dolgom van. Átmentem a folyosókon és elérkeztem a mikró hullámú terem elé. Itt annyi békás támadtott rám hogy nem gyöztem volna (honnan jötök ti valami kelltetőböll??). De megin jött egy jóbarát (ezér jó barátkozni mer akor mindig segitenek valakinek) most épen Rajden. Sajnos nincs egy darab keze se amit kicsit csodálok mer csak az eggyiket vágta le a másikal nem tudo mi lehetett. Talán le esett? Passzolok ne engem kérdezetek. De a szájába meg a sarkába fogot kardal jót akar álni értünk. Felőllem jó csak most ne hallj meg én megyek tovább a server szóba felé!

Víszont előtte át kellett hágnom a veszélyes mikro szobán. Sajnos a ruhám amit Oktakon csinált teljesen szét égett meg majnem meg is halltam de nagy nehezen elértem a szerver szobába. Ot már szerencsére nem várt senki elenség mert annyira ki voltam merülve hogy akár még az a kislány is le győzött volna aki a tojást süti álandóan (nagyon féltem hogy ő ot lesz rosszba sántikálva de szerencsére nem gonosznak szülték meg a készítők). És mível mi gyengék vagyunk (Snake meg én) ezér Oktakon a kis robotjtyán keresztűl veszi át a hatalmat és meg vírusozza a nagy számitógépt Liqvidnek. Ez nagyon jól síkerül sőt anyira hogy át terjeng másik gépekre is és ezel a Patriótás társaság le van győzve!!! Meg mentettük a világmondenséget!! Gratulálok magamnak, Sankénak és az összes barátomnak.

De azér korai őrülni mer meg kel küzdeni Liqviddel a bíztonság kedvéért. A hajója tetején ökölharcolunk és nagy verekedés és jó zenék kíséretébe leküztem a gonosz tesómat. Isten nyugosztaljon azér. Ezzel vége az ötödik fel vonásnak.
 


Útolsó félfőellenségünk: a Sikoltozó Sáska és babái, Pszikó Sáska (bal óldal az MSG 1-böl) és Búbánat (jobb óldal az MSG 3-romböl).


Epilógia: A mesztelen bűn
A hajón történtek útán még elmagyarázásra kerűl hogy ki mílyen értelembe lett győztes vagy vesztes meg hogy melyik barátunkal mi tőrtént. Példáúl ezek:
Merilin: egy néger pap férjül adja hozzá Akiba Jonnit (ja igen egy be vallás: vele kapcsolatba tévettem mer nem is hasonlitott Snakéra és nem volt bonyolittás vele. Reméllem nem csalódot emiatt senki sem.) A házaságon kívül ki békül Cambel hadnagyal hál Isten!
Rajden: kap új testet (kezei is lesznek!) és találkozik Rozival (Rosemary angolúl) aki a szerelme volt. Ki derül hogy a Nő nem volt a Cambell hadnagy szeretője meg felesége se csak vigyázott rá (a hadnagy a Nőre)! Na Nidzsa barátom hálás lehetsz majd köszönd meg ha találkoztok. Meg ki derűl hogy van egy kis fia is aminek örülök mer lesz kivel játszcania a küzdés helyet!
Drebil: Ő megtérűl és felhagy a fegyver mosással helyette esküvőszervező lesz. Még ki derűl rólla hogy a patrióták irányítása altt ált és csak azér segitett nekünk hogy Liqvidet le győzük. Most már meg túdok bocsájtani neked de leg közelebb válogasd meg a barátaidat. Ez a végtanácsom neked.
Oktakon: Vele semi különös nem lesz nevelgeti a kislányt (Sunyinak hívják) aki végül nem volt gonoszkodós. Szerencséje mer Snake fel pofoszta volna bisztos. még az volt hogy egy kisgyerek el lopta Oktakon robotkáját. Már megin épithet ujjat...

Snake: Hát előszőr nagyon megijedtem mer a temetőbe bekapta a pisztoját és lővés is dőrdűlt. Ekkor fel kiáltottam hogy: NEEEEE. Aztán ki derült hogy megin be cselezés áldozata lettem mer Snake nem tette meg a végbórzalmas dolgot. Sőt el se híszitek mi történt!!!

Megjelent a Nagyfőnök!! (Azt hittem halott!) El mesélte hogy nem halott. Meg hogy mi volt ez az egész. Az volt hogy Zéró hadnagy volt a főfőfőfőfőfőgonosz és mindenki akit mi kicsináltunk az igazából majnem jó volt!!! Még Liqvid is. Mongyuk ő igazából nem is Liqvid volt hanem Ocelot erőltette magára azér hogy becselezze a Patriótásokat. Szóval szegény Ocelot is jó volt mi meg ott űtlegeltük a hajón :((. Namoi is jó volt! És még a Vámpir sem volt olyan gonosz (de mondjuk nem fogom meg szeretni remélem nem ezt várja a program töllem). És még ki derűlt az is hogy mindenki azér hallt meg ezek közül mer benünk (Snakéba) volt a második virus és most a Nagy főnök is rosszul lett. De előtte ki ölte a Zéró hadnagyt aki ott volt toló székbe (hát nem volt nehéz dolga mer még csak el se akart ugrani a Zéró példáúl). Aztán át adta a bölcseletét a nagy hős és a Boss sírjánál nagyon szomorú képek közt meg halt már most végleg. :(((.

Ezzel véget ért ez a mesterműremek. Azt híszem minjdárt el kezdem majd ujjra játszcani de azt már nem fogom naplóba önteni.


Tísztelgés a világ legnagyobb harcosának és legkedvesebb (halott) barátaimnak! Köszönöm a sok kalandot mert hiányozni fogtok!

★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

Kőszönet nyílvánítás:
Nagyon köszönöm mindenkinek akik segítettek a nagy munkába és a kaland létre jöttébe. Úgy mint: anyum és apum (akiktöl a gépet kaptuk tesómmal). Tesóm (aki hagyott játszcani mer megértette milyen fontos ez). Mamám (aki közbe hozott gyümölcsöt meg sütit néha (de elég sokszor azér mégis)). Latika (aki szeretett mikor ara vólt nagy szükség (1. felvonás támadás sorozata után)) Unoka tesóm (aki bisztositotta a játék lemezt és át is olvasta néha a naplot). A programozok (akik programoztak). Pár ember (akik ki tettek képeket az inter netre hogy ilusztrissá tudjam tenni a cikkjeimet.) A PlaystationLive és a Playstation Commünity oldal (akik engedték hogy ki tegyem a naplót valahova). Az összes olvasóm (aki bísztatott dicsért és velem együtt izgult sirt meg nevetett)! Magamnak (a ki tartásér).

Víszont látásra!!!

Komentálj hozzá!
Gyerűnk! Lécci!

A bejegyzés trackback címe:

https://kenlee.blog.hu/api/trackback/id/tr231270980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Web Analytics
süti beállítások módosítása