20009
04/28
0

A CSÓDA

Ma mikor jötem haza 2 sarokra töllünk észre vetem a két szökött macskánkat. Üldözöbe vetem őket de azér ne ijedjetek meg nem menekültek söt nem is féltek töllem eggyáltalán. Felvetem öket a honom alá hogy menjünk csak szépen haza itt az ideje. Meg lepetést akartam okozni a tesómnak de mikor végre haza értünk erősen nyávogni keztek szerintem még érezték a rosszindulatú pót putri szagot ami maradt. A nagy nyívákolásra tesóm leszaladt és elég nagyon meg őrült nekik. Főleg a kedvencének. Nagyon rég volt ilyen jó hangulat utána ithon. Azt hiszem talán minden jóra fordúl.

Csak most egyel töb macskánk let. Nem tudom mi lesz vele remélem hogy nem kell vízbe fúlasztani vagy lapátal agyon csapni azt már én se bírnám.

Komentálj hozzá!
Gyerűnk! Lécci!

A bejegyzés trackback címe:

https://kenlee.blog.hu/api/trackback/id/tr151269862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Web Analytics
süti beállítások módosítása