20009
04/22
komment

HADI ÁLAPOT!!!

Tegnap kícsit nagyon ösze vesztünk a tesómal sajnos. Az volt hogy mentem a szobába mikor játszcot és néztem a tévét hogy mivel játszcik és akor nem figyeltem a lábam alá és véletlen (tényleg!!! ne vádoljatok meg légy szívesek) rá léptem a kedvenc macskája farkára aki felsíkoltott e miat és el is futot. Nekem is rosz érzés volt azt meg mondhatóm de neki a macskának is az lehetett mert különben nem ment volna el. Na és a hugóm meg egyből érzékenyen reagált hogy miért kínozóm a szegény kedvencét. Én meg hiába mondtam hogy nem akartam és azt néztem hogy ő játcik ere rögtön azt hite hogy őt hibáztatom és sírva fakadva ment el a szobájába és már csak a vacsorához jött le (körözöttes kenyért csinált mamám nagyon finom volt!!) de akor se nagyon beszélgetett velem. Kár volt érte. Nem szeretem ha ösze vagyunk veszve mert olyankor rosszakat álmodik ha egyáltalán el tud aludni. Volt már olyan hogy nem! De most azt hiszem azért tudot.


FRISÍTÉS!!! : na most jöt be és kibékültünk hozot egy csokit is.
Cserébe meg mutattam neki egy elégé aranyos macskás videót amit az egyik barát nőm mutatot meg nekem. Akor már nevetett is. Úgyhogy tényleg rendbe jött.


FRISÍTÉS 2 !!! (Be teszem ide is aszt a videót hagy nevesenek más valakik is még rajta remélem meni fog)

Címkék: család
Komentálj hozzá!
komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kenlee.blog.hu/api/trackback/id/tr21269820

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Web Analytics
süti beállítások módosítása