20009
01/13
10

Magamroll

Sziasztok!

A nevem Haraszti Dénes és tizenhét éves vagyok. Szeretek playatation-nel játszani. Eggyík karácsonyra kaptunk a tesómmal (aki lány XD)) egy gépet. Ere a gépre (ps3) szoktam régeben testet irni aztán ki bővítetem azal, hogy psp-é gépre (ez egy kis kézi jelegű számító gép!) is írok cikkeket.

Fel vagyok registrálva a Playstation Netwörkre is ott az a fel használói nevem hogy: ken_lee_es_tesom nyugóttan vegyen fel ot is barátnak aki szeretné!! Ezen kivűl Facebouke-on meg ott vagyok hogy: ide katintcs.

Van otthon most már 5 macskánk. Nekem a kedvencem Latika aki kalandos úton került hozánk. Azér senki ne ijedgyen meg mer nem lehet mind az 5 a lakásba. Eből kető úgy nevezet rideg tartásba részesül szóval kinn a helyük. De nem panaszkodnak.

Szeretettel üdvözlök mindenkit a blogos oldalamon. Írjatok nyugodtan ide is mert mindig fogok válaszolni!!! (Direkt azér van ez az oldal magamróll hogy ha nem cikhez akarsz hozá szolni de velem akarsz beszélni akor tudgy hová irni!! Szerintem jó ötlet volt XD)

Komentálj hozzá!
10 szólás

A bejegyzés trackback címe:

https://kenlee.blog.hu/api/trackback/id/tr1001271970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

grammarnácivadász 2010.02.09. 03:31:41

Nagyon tetszik a blogod, egyszer már igazán megérdemelnél egy index-címlapot, hajrá! :)

Ken_Lee · http://kenlee.blog.hu 2010.02.09. 21:29:58

@grammarnácivadász: Hát szúperül köszönöm a tetszcésedet!
Eggyik nagy álmomról írtál szóval meglátyuk!

Novbert 2010.03.04. 15:43:28

Ha tényleg ennyire nem tudsz helyesen írni, akkor írd be Wordbe előbb, az majd aláhúzza a hibákat (legalábbis egy részét). Jelenleg a röhejes helyesírás miatt az egész blog olvashatatlan f*s. Vagy tanulj meg magyarul.

Ha viszont tudsz helyesen írni, és ez az egész csak egy afféle póz, akkor zseniális, szépen következetesen végigmegy a koncepció az egész blogon, ez esetben hajrá, csak így tovább, hiánypótló.

Ken_Lee · http://kenlee.blog.hu 2010.03.24. 21:27:58

@Novbert: Köszi szépen a dicsérős meg féltős szavakat!

Morbus_Hungaricus 2010.05.19. 16:15:19

Kedves Dénes!

Fantasztikusak az írásaid. A kigondoltam.blog.hu-s cikked nyomán érkeztem a blogodra néhány napja, és azóta csak olvasom és újraolvasom és egyik ámulatból a másikba esek. Aztán kezdem az egészet mégegyszer előről. Sokadszorra is élvezem, nemcsak elsőre. Gratulálok.

Ha szerkesztő lennék valami lapnál vagy folyóiratnál (ami nem vagyok, sajnos) nyitnék neked egy önálló rovatot. Vagy ha könyvkiadó, akkor kiadnám a könyvedet és rengeteg pénzt keresné(n)k.

A playstation világában nem mozgok valami otthonosan, az utolsó számítógépes játék amibe az öcsém még megpróbált bevonni az a "Raid over Moscow" nevű volt a Commodore 64-en (Moszkvát kellett bombázni benne, inkább politikailag volt érdekes), de ez nem akadályoz meg abban, hogy a játéktesztjeidet és leírásaidat is élvezzem (sőt!). De azért leginkább mégis a kalandjaidat meg a filmes élményeidet szeretem olvasni.

Ámulattal és tisztelettel üdvözöllek.

Vaszil György

Ken_Lee · http://kenlee.blog.hu 2010.05.19. 22:00:03

Kedves György!

El se túdom mondni hogy menyire jó eset el ólvasni az űzenetedet! (Iszonyúan!)
Nagyon kevésszer kaptam ilyen kedves bísztató szókat. Ha minden meg valósúlna amiket irrtál (Ujjságba róvat? Könyv ki adás? De jó lenne!) akkor én lenék a világ leg bóldogab embere mindenki közűl. Szerintem lehet hogy ezt nem érdemlem még meg de így is elég sok örömet kapok szóval nincs panaszra semi okom se.

Még egyszcer nagyon köszönöm a sok jóságot amit addtál remélem még komántálsz ha érdekes jút eszedbe eggy-eggy bejezzésem hallatán.

Sok kedveséggel üdvözlöm tesódat is és téged is ezen az utón!

TSz 2011.03.20. 18:34:26

Szia,

ha még nem olvastad a Száll a kakukk fészkére című könyvet, akkor ajánlom,
szerintem tetszene neked, a nyelvezete nem áll annyira távol ettől a blogtól.

Üdv.

Ken_Lee · http://kenlee.blog.hu 2011.03.21. 13:11:10

@TSz: Köszőnöm a szép ajállást!
Sajnos ez a könyv amit le írtál ide níncsen meg :S De azt be valom hogy látam már fílmbe egyszcer véletlen (azér csak véletlenűl mer szerimtem nem gyerekeknek való és így butaság volt hogy mamám engette nézní. Azt hite hogy valamilyen ormitológiás dolog lessz...). Kicsit ki akasztot hogy ki vették az agyát a rosszfiúnak nem túdom könyvbe más-e de ha ot is ijesmi elme ampútálás a vége akor eggyelőre nem olvasom ki csak ha elégé erős leszek lelki-leg!

TSz 2011.03.21. 15:42:30

A könyv sokkal jobb, de nem vidámabb a vége semmivel sem.
Vagy hagyd ki az utolsó 20 oldalt, vagy gyűjts egy kis lelki erőt.

Na mindegy, további jó blogolást! :)

Ken_Lee · http://kenlee.blog.hu 2011.03.21. 18:32:08

@TSz: Köszí a jó kívánságt és az őtletet. Meg fomtolandó hogy így csináljam a ki olvasást. Meg kérdem apum meg unoka tesómékat hogy nekik van e ilyen könyvük a polcjukon vagy mehetek megin a könyv tárba. Szúper!
Web Analytics
süti beállítások módosítása